Учасники "Кіберджури" повинні знати і вміти

Щоб брати участь у ВПГ "Кіберджура" учасники повинні знати і уміти використовувати геоінформаційні системи (ГІС). Про ГІС Googl знає усе, бо сам сильно дружить з ГІС. Щоб дати дітям усього світу краще майбутнє, Компанія Esri започаткувала у 2018 році Всесвітню програму з модернізації шкільної освіти. Ясно, що російська педерація була в цьому проекті однією з перших щоб устами вчителів історії хабаду розповідати українським патріотам які підступні американці та усіх "українських діточок хочуть порахувати і стежити за ними". Товариш Павло Хобзей не дасть збрехати.

Тож Міжнародній академії геоінформатики довелося докласти значних зусиль щоб у квітні 2019 року Компанія Esri безоплатно надала доступ усім українським середнім школам до хмарних сервісів ArcGIS OnLine у рамках тоді ще "Глобального проекту модернізації освіти". В московському кремлі і "наші" олігархи чудово розуміють, що Глобальний проект модернізації освіти стає на заваді утилізації "зайвого населення" в Україні, так як ГІС робить процеси і явища прозорими, а ринки - відкритими по-справжньому. Водночас, уся сучасна високоточна зброя має такий ключовий компонент як ГІС. Навіть стрілецька. Тому шалений опір.

 

Попри шалений опір, Всесвітня програма Esri з модернізації шкільної освіти знаходить підтримку у прогресивних чиновників міністерств і відомств та у відповідальних директорів середніх шкіл. Сучасні інформаційні технології складні й динамічно розвиваються. У цій царині не можливо написати підручники щоб вчити по них десятки поколінь школярів. Тому і монетизація лежить не там, де звикла шукати бюрократія. Це видно з "прозрінь" після п'яти років роз'яснювальної роботи. Адже дистрибутив ArcGIS, якому п'ять і більше років, уже навіть проблемно інсталювати. Про монетизацію "функцій регулювання в освіті" мова уже не йде. 

Вихід один - дати дітям доступ до сучасних технологій і не намагатися змагатися з ними.

Тож давайте привітаємо ті школи, які стали учасниками  Глобального проекту модернізації освіти в Україні від Esri, та згадаємо учнів, яких сумлінні вчителі позбавили перспективи отримати якісну освіту. Якісна освіта - це така освіта, яка, в першу чергу, відповідає рівню сучасного розвитку інформаційних технологій. І батьки мають задуматися. У совєтскіх директорів шкіл та вчителів усе добре. А у декого уже навіть пенсія є. Тому про них мова не йде, їм байдуже.

 Finance.ua повідомляє, що вже до 2025 року 26 найбільших розвинених країн світу зіткнуться з втратою 85 млн робочих місць, замість яких, однак, можуть з’явитися 97 млн нових. А 50% співробітників, які збережуть роботу, буде потрібна професійна перепідготовка (докладніше про зміни ринку професій тут у відео: >>>). А ГІС - це не тільки інструменти аналізу і управління. ГІС - це аналіз і управління, який передбачає наявність перелічених нижче ключових навичок у майбутньому.

Умови для участі в КШГ "Кіберджура" тут >>>.

Головний інформаційний партнер КШГ «Кіберджура» - Студія «TV-7 production» (https://tv7.studio).

Коментарі

  1. 2011. "Зарниця" - 11 сторінка http://tsou.org.ua/content/files/buleten_921-75.pdf Другий етап має другий контекст

    ВідповістиВидалити
  2. Складається вона з трьох етапів: 1-й – міський та районний (березень-квітень), 2-й – республіканський (АР Крим), об-ласний та міський (Київ і Севастополь) – (квітень-травень). Фінал буде проведено в вересні з участю команд, які перемогли на 2-му етапі.Змагатися учасники будуть за двома на-прямками: спочатку конкурси і спортивні змагання, а потім поміряються силами у во-єнізованій естафеті. Насамперед команди продемонструють свою майстерність у ви-конанні стройових прийомів та пісні. Потім вони поміряються знаннями у військово-патріотичному Брейн-ринзі. Далі – відстрі-ляються з пневматичних гвинтівок, позма-гаються в метанні «гранати» – м’яча вагою 150 г – в «окоп», виконають дії по наданню першої долікарняної допомоги, виявлять найбільш досвідчених топографів і, на-решті, з’ясують, хто сильніший в спортив-них змаганнях – біг на 30 м, човниковий біг 4х9 м, віджимання в упорі лежачи. На другому етапі всі команди-учасниці (заго-ни) оголошуються підрозділами спецназу, що закинуті в тил супротивника для збору розвідданих та знищення замасковано-го командного пункту. Перед початком естафети загін знаходиться у вихідному районі в очікуванні повідомлень зі штабу. Бійці загону проходять естафету зі своїми макетами автоматів. Сама естафета вклю-чає до себе передачу інформації, конкурс на уважність, подолання інженерних та природних перешкод, а також зараженої ділянки місцевості, метання «гранати» в ціль, рух за азимутом, захоплення штабу та повернення на вихідний рубіж з евакуаці-єю учасника.Мені особисто до вподоби, що в су-часному варіанті «Зірниці» відсутні такі поняття, як «убитий» та «поранений», не передбачено «знешкодження» супротив-ника шляхом зривання погонів. Що гріха приховувати, в нашій «Зірниці» юнармій-ці часом так захоплювались знешкоджу-ванням, що судді змушені були буквально розтягувати нас «по кутках».Команди-переможці та призери Все-української гри визначаються за сумою набраних очок. За порушення заходів безпеки та дисципліни гри на команду, за рішенням суддівської колегії, накла-даються штрафні санкції включно з дис-кваліфікацією команди. Оргкомітетам на-дано право самостійно визначати форми заохочення переможців етапів гри та їх керівників. Команди-переможці кожного етапу нагороджуються грамотами, ди-пломами та призами.В Положенні «Порядок проведення Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Зірниця», який затвердили підпи-санти наказу, чітко розгалужено функції і обов’язки організаторів гри. Передбаче-но, що організаційні комітети районного, міського, обласного та Всеукраїнського рівнів затверджуються рішеннями органів виконавчої влади, вирішують оргпитання щодо забезпечення якісного проведен-ня гри на всіх етапах. Управління освіти і науки від району до обласного рівня від-повідають за підготовку команд навчаль-них закладів та їх участь у проведенні І й ІІ етапів гри, забезпечують матеріально-технічну базу команд. Харчування дітей в дорозі, добові супроводжуючих, витрати на доставку учасників здійснюються за ра-хунок відряджуючих організацій.Міністерство оборони України забез-печує надання методичної допомоги під час проведення гри та участь військовос-лужбовців районних та обласних військо-вих комісаріатів для суддівства у І-му та ІІ-му етапах гри. На Товариство сприяння обороні України (ДТСААФ) покладається, разом із вищеназваними міністерствами, здійснювати організаційне забезпечення гри, тобто поширювати Порядок прове-дення Всеукраїнської гри, визначати та узгоджувати місце для проведення фіналу гри, забезпечувати участь своїх представ-ників у суддівстві на ІІІ етапі гри (фіналі)

    ВідповістиВидалити
  3. Віктор Громовий
    4 год ·
    Євгеній Козолуп про те, як організувати якісний освітній процес дистанційно:
    1. Почнемо в першу чергу з того, що проводити кожен свій урок онлайн НЕ ПОТРІБНО! Онлайн-конференція в Google Meet чи Zoom є чудовою можливістю учням поспілкуватися з вчителем, отримати консультацію та відповіді на свої запитання. А от проводити лекції у форматі онлайн не потрібно. Який сенс в тому, що учні просто тихо сидять і слухають розповідь вчителя?! Адже в більшості випадків питання виникають вже під час самостійного опрацювання теми та виконання завдань.
    Тому, замість онлайн включення запишіть свій урок на камеру телефону, зробіть знімок екрану комп'ютера через Bandicam або створіть відео з презентації Microsoft Power Point.
    2. Відійдіть від класно-урочної системи навчання. Забудьте ви про той розклад. Хоч на хвилинку!
    В онлайні у нас немає уроків та класів. Дистанційне навчання має відбуватися за системою блоків, коли ви розбиваєте свій навчальний план на блоки (наприклад, тижні). Кожен тиждень ви можете наповнити відеоуроками, інтерактивними вправами до них (наприклад із сайту Learningapps) та завданням на оцінку (наприклад, тестом чи практичними вправами).
    По часу відео не повинні бути довшими за 7-10 хвилин, а між кожним відео має бути інтерактивна вправа. Таким чином учень сам визначить, коли йому зручно переглянути відео та виконати вправи, при цьому йому не буде нудно постійно сидіти та слухати вас. Відео можна відмотати або зупинити та переглянути ще раз.
    Розрахуйте скільки таких відео та вправ ви можете створити для учнів з урахуванням кількості урок на тиждень та часу, який би учні використали для виконання домашнього завдання. І що є найважливішим в цьому, матеріали бажано публікувати раз на тиждень. Тоді учні будуть чітко орієнтуватися в обсязі роботи, а не шокуватися тим, що ви кожного дня все підкидаєте і підкидаєте завдання. Ну і визначайте чіткі граничні терміни здачі.
    3. Час від часу організовуйте індивідуальні або групові онлайн консультації за допомогою Google Meet. На таких зустрічах можна обговорити успіхи учнів у виконанні завдань та відповісти на їхні питання. Повірте, такі 10-20 ти хвилинні зустрічі набагато ефективніші ніж 45-хвилинні онлайн-уроки.
    4. Проводьте підсумковий контроль у різних формах та поєднуйте їх.
    До того ж ви можете розділити підсумковий контроль на синхронну та асинхронну частину. Наприклад, тестові завдання та усний онлайн-захист, обговорення завдань.
    Або розробіть індивідуальні практичні завдання на виконання яких у дітей буде обмежений час. В такому випадку, знайти відповіді в Інтернеті — як шукати голку в стозі сіну. А особливо, я люблю математичні вправи, в яких вхідними даними є параметр, який замінюється на дату народження або порядковий номер дитини.
    Найголовніше в оцінюванні - не позбавити дитину можливості списати, а перевірити рівень її знань та вмінь. Хороший учитель може це зробити просто поспілкувавшись з учнем сам на сам.
    Я хочу сказати, не потрібно хапатися за гучні заяви та заголовки. Будь-що можливо, якщо до цього підійти системно та з порозумінням. На жаль, життя не буде таким, яким було раніше і треба вже готуватися до великої реформи освіти, яка рано чи пізно настане.
    Запис екрану комп'ютера через Bandicam: https://www.youtube.com/watch?v=jRMpxJ_OP7I
    Як створити відео з презентації Microsoft Power Point: https://www.youtube.com/watch?v=oqy8_DIBmLQ
    Сайт з інтерактивними завданнями:
    https://learningapps.org/
    Як організувати зустріч за допомогою Google Meet: https://www.youtube.com/watch?v=1fK_Fmi-zhY
    Онлайн-курс на Prometheus:
    https://courses.prometheus.org.ua/.../MOOC101/2016_T1/about

    ВідповістиВидалити

  4. про агентуру ФСБ в Україні від Tuz Alexandr
    Для розуміння як працює агентура ФСБ РФ в Україні, один з десятків їх улюблених прийомів.
    Професор Фелпс з австралійського університету провів цікавий дослід. Протягом місяця він розбивав студентів на групи з чотирьох осіб і доручав їм за 45 хвилин вирішувати управлінські завдання. Краща команда отримувала приз в 100 доларів.
    Студенти не знали, що в деякі групи підсаджували спеціальних людей, які грали доручені їм ролі.
    «Байдужий» - чувак, який сідав в групу, закидав ноги на стіл і занурювався в свій телефон.
    «Єхидний» - який по ходу обговорення робив саркастичні зауваження типу «Ви що, знущаєтесь?», «Ви, напевно, ніколи раніше ніким не керували.
    «Песиміст» - який виглядав так, як ніби вчора померла його улюблена кішка, і висловлював сумніви в тому, що завдання можна вирішити, і в тому, що ця команда здатна цю задачу вирішити.
    Майже відразу Фелпс виявив: навіть коли члени групи виключно розумні і талановиті, деструктивна поведінка "підсадки" різко знижує показники всієї команди. Результати десятків експериментів, проведених протягом декількох місяців, були схожими: групи з "засланими козачками" в складі відставали від лідерів на 30-40%

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ШЕВРОНИ, ЯКІ ВЕДУТЬ ДО ПЕРЕМОГИ!

#Андрофаги

Ідіотократія: скільки років залишилося до перемоги дурості?