Всесвітня програма Esri з модернізації шкільної (середньої) освіти

Ніщо так не повинно зачіпати сумління педагогів і батьків, як відео з Нагірного Карабаху де бездушні КІБЕР-залізяки ударами з неба нищать зелених чоловічків. З того, як хутко бігають від смерті з неба ті зелені чоловічки видно, що вони мають гарну військово-спортивну підготовку і з дитинства проходили національно-патріотичні вишколи в літніх таборах відповідно до урядових постанов і стратегій патріотичного виховання. Натхненно перетягували линву, далеко кидали каменюку, високо дерли носок чобота на плацу коли карбували крок, патріотично співали патріотичних пісень. Але сьогодні цього замало як на полі бою, так і в реальному житті.   

При впровадженні нового завжди один - не бійся, бо така природа людей.
А от коли нове стане буденно очевидним, згадай про серце Данко.

І першими, хто має до глибини душі перейнятися побаченими відео з Нагірного Карабаху, є директори середніх шкіл. Саме вони "інсталюють технологію навчання". І якщо в їхньому наборі інструментів є тільки старі, перевірені часом "линва" і "каменюка", то і майбутнє їхніх учнів приречене на те, щоб десь тягнути линву та довбати каміння для чужого будівництва. Тож в цю інформацію для директорів закладів середньої освіти про Всесвітню програму Esri з модернізації шкільної (середньої) освіти закладено велике сподівання не стільки на співпрацю і успіх, скільки на сумління і відповідальність перед учнями та їхніми батьками. 

Мета Всесвітньої програми Esri з модернізації шкільної (середньої) освіти - модернізація викладання базових дисциплін в середній школі: географії, історії, культури, біології, зоології, БЖД, "Захисту України" тощо. Мета компанії Esri - боротьба з бідністю дітей у всьому світі.  Мета модернізації освіти в Україні - конкурентоспроможність України на глобальних ринках товарів і послуг. Конкурентоспроможність - це не стільки здатність виготовити товар чи надати послугу дешевше і якісніше, скільки спроможність просунути свої товари і послуги до споживачів та захистити себе, свої  товари і послуги від недобросовісної конкуренції. Тому проект глобальний, різноплановий й різноаспектний та та всеохоплюючий як і географічні інформаційні системи (ГІС). З одним з цікавих інструментів Story Maps Esry для створення справжніх сучасних інтегрованих уроків можна ознайомитися на майстер-класах МАІ:

В Україні до Глобального проекту модернізації освіти у світі від Esri наполегливо і послідовно йшли з 2015 року через прагнення модернізувати Військово-патріотичну гру (ВПГ) "Сокіл"/"Джура". Тому початок освоєння сучасних хмарних сервісів ArcGIS onLine в середній школі вважаємо за краще шляхом створення роїв (гуртків) "Джура-кіборг" КШГ "Кіберджура".

Але перед тим як створювати рій (гурток) "Джура-кіборг", слід знайти "ключик" до усвідомлення організаторами і викладачами шкільної освіти актуальності і своєчасності Всесвітньої програми Esri з модернізації шкільної (середньої) освіти . Багаторазова демонстрація відео про організацію охорони 9860 км кордонів Аргентини нічого не давала. Це як папуасам показувати реактивний літак на землі  - "ну літак, а навіщо він нам - у нас усе є і нас усе добре"! Навіть коли з такого літака з неба папуасам скидають їжу, папуаси залишаються непохитними у своєму переконанні власної адекватності викликам часу.  
Макет сучасної освіти. Вони уже не лущать смартфонами горіхи.
Вони чекають "доброго дядю" уже з лущеними горіхами.
І вони роблять літаки кращі за американські...


В основі Культу Карго лежить доповнена реальність. Але доповнена лише уявою. Справжня доповнена реальність виглядає інакше (>>>) і її ще треба уміти відрізнити від реальності.  Парадокс в тому, що діти завдяки смартфонам уже там, в доповненій реальності. А вчителі ще тут, біля макету сучасної освіти. І мабуть не кожен вчитель інформатики скаже де реальність, а де доповнена реальність на цьому ролику (>>>). Відповіді на це та інші питання можна почути в записі Презентації у Ветеран-хабі 7 лютого 2020 р. 

Тут просто подивитися заголовки тем https://learn.arcgis.com/ru/gallery/ щоб збагнути куди рухається світ. 
 
Об'єднані територіальні громади (ОТГ) мають геопортал, який наочно демонструє вектори розвитку територій та напрями професійної орієнтації учнівської молоді https://geoportalua.com/. Треба просто ДАТИ ДІТЯМ ДОСТУП ДО ХМАР ... 
 
Як дати дітям доступ до сучасних технологій? Сьогодні можна БЕЗОПЛАТНО покращити якість освітнього процесу. Треба підписати тристоронню Ліцензійну угоду (Генеральна угоду) між виробником/правовласником програмного забезпечення (ПЗ) Esri (Каліфорнія, США) та його уповноваженим представником в Україні - ТОВ «ЕСРАЙ Україна» та Кінцевим користувачем - тобто школою. Ви не будете першими - ризиків прихованих зобов'язань немає. Є тільки обмеження на використання ПЗ для комерційних та адміністративних задач. Текст ліцензійної угоди надсилається у відповідь на запит з е-адреси школи. Директору школи (Кінцевому користувачу) необхідно заповнити форми «Клієнт» і «Контактна інформація Клієнта» (е-пошту, телефони), поставити підпис і печатку. Ставити номер угоди або заповнювати будь-які інші поля не потрібно. Після підписання необхідно надіслати скан-копію сторінки на імейл (контактна інформація тут:  Глобальний проект модернізації освіти у світі від Esri >>>). Глобальний проект модернізації освіти у світі від Esri заслуговує на більш докладний опис.  
 
Мета Esri - підвищення рівня життя людей за рахунок розуміння території або явищ для впровадження сталого економічного розвитку, розуміння необхідності захисту довкілля та впровадження збалансованого природокористування та, звісно, ​​найголовніше - підвищення рівня освіти населення. Протягом останніх 50 років Esri брала участь та організовувала величезну кількість благодійних та волонтерських проектів у всьому світі. Зараз розвиток освіти визначено ключовим напрямком для досягнення мети.

ArcGIS Online - це хмарне рішення від від Esri, яке дозволяє збирати, візуалізувати, аналізувати та представляти геопросторові дані. Доступ до ArcGIS Online здійснюється через браузер будь-якого комп’ютера або мобільного пристрою. Таким чином, вам не потрібно встановлювати будь-яке програмне забезпечення на свій пристрій, і ви можете отримати доступ до свого вмісту з будь-якого місця.

ArcGIS - це частина хмари Esri Geospatial, яка поєднує користувачів всього світу. Тисячі навчальних закладів використовують ArcGIS Online в якості навчальної платформи. За допомогою інтерактивних карт та додатків діти активно вивчають світ, проблеми навколишнього середовища, аналізують різні природні явища, демографічні дані. Esri в рамках своєї постійної безкоштовної підтримки надає доступ до платформи ArcGIS Online та найсучасніше програмне забезпечення школам всього світу .

ArcGIS Living Atlas of the World являє собою набір надійних і готових до використання геопросторових даних, додатків та карт, які були розглянуті і опубліковані Esri. "Живий атлас" включає, серед іншого, готові шари та базові карти з таких тем, як демографія, дорожній рух, ландшафт. Ви можете використовувати дані Живого Атласу Світу окремо або в поєднанні зі своїм вмістом, наприклад, для створення карт або проведення аналізу.
Якщо у вас ще немає облікового запису, ви можете приєднатися до організації Learn ArcGIS для безкоштовного 60-денного членства. Навчальний обліковий запис - це простий спосіб ознайомитись з картографуванням та аналізом, але ваш вміст видаляється через 60 днів, і ви не зможете налаштувати організацію.
В ArcGIS  використовуються «Кредити». Більшість дій, які ви виконуєте в ArcGIS Online , не вимагають кредитів. Зазвичай кредити використовуються для аналізу або геокодування. Але не хвилюйтесь! При використанні ArcGIS Online зі шкільним обліковим записом безкоштовних кредитів, що автоматично надаються вам, достатньо для того, щоб мати змогу нормально використовувати ArcGIS Online із шкільними класами. Існує можливість збільшити кількість підписок у організації ArcGIS Online. Ви можете додати більше членів або кредитів у будь-який час.

Середня загальноосвітня школа (заклад загальної середньої освіти, державної або приватної форми власності):

  • І – початкова школа (1-4 класи), забезпечує початкову загальну освіту;
  • ІІ – основна школа (5-9 класи), забезпечує базову загальну середню освіту;
  • ІІІ – старша школа (10-11 класи), забезпечує повну загальну середню освіту.
  • Орган виконавчої влади, що керує питаннями управління освітою.

У такому випадку навчальний клас Esri надається для створення єдиного навчального простору і розподіляється між школами, що знаходяться на певній території (наприклад у межах однієї ОТГ, міста чи навіть області).
Навчальний клас надається для підвищення рівня шкільної освіти. Такий клас може використовуватись тільки для проведення навчання або для підготовки навчальних матеріалів.
 Користувачами навчального класу можуть виступати люди, викладачі та посадові особи, які займаються питаннями управління середньою освітою. 
Тристороння Ліцензійна угода (Генеральна угода) підписується між виробником/правовласником програмного забезпечення Esri (Каліфорнія, США) та його уповноваженим представником в Україні - ТОВ «Есрай Україна» та Кінцевим користувачем. Кінцевому користувачу необхідно заповнити форми «Клієнт» і «Контактна інформація Клієнта», поставити підпис і печатку. Ставити номер угоди або заповнювати будь-які інші поля не потрібно. Такі поля заповнює виробник від час підписання. Після підписання необхідно надіслати скан-копію сторінки 2 на і‑мейл  gismetodyst@gmail.com.
Така угода є безоплатною і визначає лише умови використання програмної продукції, права і обмеження Кінцевого користувача. Разом з відправленням скан-копії одночасно ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно  заповнити гугл-форму - контактний майданчик організаційно-технічної підтримки підключених користувачів.
Рекомендуємо звернути увагу на п. 2.6 (б), сторінка 7 – Освітні програми. Виконання цього пункту, є істотною умовою для використання Навчального класу Esri.
Термін дії Проекту - до 1 серпня 2025 року. Потім проводиться аналіз результатів використання навчального класу Esri у освітній програмі і поновлення ще на декілька років. 
Підписуйтеся на канал "Кіберджура" https://t.me/kiberdjura щоб дізнатися більше.   

Умови для участі в КШГ "Кіберджура" тут >>>

Обговорити тему на ГІС-форумі: https://gisforum.pp.ua/viewtopic.php?f=53&t=7

Головний інформаційний партнер КШГ «Кіберджура» - Студія «TV-7 production» (https://tv7.studio).

https://mai.e-schools.info/
Хочеш ТАК? Якщо НІ, тоді долучайся до Глобального проекту модернізації освіти у світі від Esri >>>!

Коментарі

  1. Мінцифра вперше в Україні провела дослідження з впливу відкритих даних у сфері будівництва автомобільних доріг.
    Відкриті дані зменшують мільярдну корупцію, а зібрані рішення допоможуть вирішити проблеми дорожньої галузі. Результати — в аналітичному звіті: https://bit.ly/35F0lRY.
    🔹Скасування проблемних закупівель та рівні умови для участі у тендерах для гравців ринку. Допомагають розслідування та дослідження на основі відкритих даних у системі Prozorro.
    🔹Боротьа з корупцією.
    Існує низка потенційних корупційних ризиків під час проведення тендерів — штучне завищення вартості послуг, відсутність конкуренції тощо. 10-15 млрд грн. — корупційна складова, закладена у вартість ремонту та утримання автомобільних доріг, на рівні 10-15% (за оцінками правоохоронних органів у 2019).
    🔹Виявлення змови виконавців. На основі відкритих даних можна відслідкувати поведінку учасників на тендерах, зв’язки між компаніями, де і як вони отримують довідки та готують документи для подачі на тендер.
    🔹Удосконалення процедури закупівель. З аналізом тендерних заявок можна виявити порушення та усувати недоліки на законодавчому рівні.
    🔹Контроль якості виконання робіт з будівництва, реконструкції та ремонту доріг.
    Створені незалежні інструменти для технічного нагляду за якістю ремонтних робіт. CoST — міжнародна ініціатива з моніторингу будівництва та ремонту доріг, які фінансуються державою. Наприклад, у 2019 році завдяки CoST виявлені порушення ліквідовували коштом виконавця робіт, а не з бюджету.
    🔹Скарги на поганий ремонт доріг.
    Завдяки громадським сервісам «Прозора інфраструктура» та «Антикорупційна карта ремонтів» мешканці можуть перевірити стан і якість відремонтованої дороги та повідомити про недоліки.
    🔹Контроль ефективного використання бюджетних коштів.
    Дані на порталах data.gov.ua та spending.gov.ua дають можливість перевірити невикористані кошти на утримання доріг.
    🔹Перевірка підрядників. За допомогою сервісів «Прозора інфраструктура» та Nora замовники можуть оцінити досвід виконавців та якість попередніх робіт.
    Цей звіт є другим із серії якісних досліджень, в яких аналізують вплив відкриття даних на галузі економіки України. Звіт підготовано у межах проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS».

    ВідповістиВидалити
  2. Glen Grant
    Favorites · 26 хв ·
    Early this week I attended a zoom seminar with an officer from Armenia and some other defence experts to talk about the war. I asked him what needed to be done. His reply was:
    First do away with the Soviet defence style and all the older trained officers. They are incapable of dealing with the new warfare or in even understanding what went wrong. Mission command is vital and he gave many real examples of why'.
    Second the positional defence in trenches did not work and there must be a change in training and equipment to maneouvre warfare. (it also breeds the wrong mentality)
    Third, the defence doctrine needs fundamental change. Centralisation of battle does not work. The use of drones and weapon responses has to be delegated so that it is focussed on the actual battle at hand for the front line commanders and troops.
    Last and perhaps the most political of his comments, conscription and the reserve system simply did not work and has to change. Noone was trained well enough to manage a battle of this type. - and never can be with Soviet type teaching.
    One interesting comment was that they had no cheap system that could reach the Turkish drones. Firing expensive AD missiles was simply not value for money. They need something new.

    На початку цього тижня я відвідав семінар з zoom з офіцером з Вірменії та деякими іншими експертами оборони, щоб поговорити про війну. Я запитала його, що потрібно робити. Його відповідь була:
    Спочатку зробіть з радянським оборонним стилем і всі старші офіцери. Вони не здатні мати справу з новою війною або навіть зрозуміти, що пішло не так. Командування місії життєво важливе, і він дав багато реальних прикладів чому
    По-друге позиційна оборона в окопах не працювала, і мають відбутися зміни в навчаннях та обладнанні для маневрної війни. (Це також породжує неправильну ментальність)
    По-третє, оборонна доктрина потребує фундаментальних змін. Централізація бою не працює. Використання дронів та відповідей на зброю треба делегувати, щоб вона зосередилася на фактичній битві під рукою для командувачів та військ фронту.
    Останній і, можливо, найбільш політичних його коментарів, призов та запасна система просто не спрацювала і повинна змінюватися. Ніхто не був достатньо добре навчений, щоб керувати бойовою частиною такого типу. - і ніколи не можна з радянського типу викладання.
    Цікавим коментарем було те, що у них немає дешевої системи, яка могла б дістатися турецьких дронів. Звільнення дорогих ракет AD просто не було цінністю за гроші. Їм треба щось нове.

    ВідповістиВидалити
  3. Vladimir Spivakovsky 15.04.20223 Ось як несподівано!
    Як скоротити кількість уроків у школі – безболісно та з користю?
    Ось що пише знаменитий американський математик.
    Як один рік навчання може дорівнювати шести.
    Знаменитий експеримент із викладанням математики, який змушує переглянути наші погляди на співвідношення кількості та якості навчання.
    У 1929 році Френк Бойнтон, керівник шкіл у місті Ітака (штат Нью-Йорк) надіслав своїм колегам з освітньої галузі статтю про реформу шкільної програми.
    Її закінчення прозвучало майже як виклик. «Ми постійно обговорюємо, які предмети слід додати до шкільного розкладу, — писав Бойнтон. — Але дитина не може витрачати на навчання весь свій час. Що в такому разі з неї треба прибрати?
    "Математику", - через місяць впевнено відповів йому Луїс Бенезет, який на той час керував школами в Манчестері (штат Нью-Хемпшир). На його думку, математика у молодших класах лише дурить школярів.
    Я не раз помічав, що єдиний результат раннього навчання математики — нудьга і справжнє присипання дитячої здатності до висновку.
    Всі основні математичні навички можуть бути освоєні всього за один або два роки, а до цього арифметика повинна освоюватися через ігри, приклади та інші заняття менш абстрактні і близькі до дитячого мислення.
    «Навіщо десятирічній дитині знати, як ділити у стовпчик? Всю арифметику можна відкласти до сьомого року шкільного навчання — згодом цю програму за пару років наздожене будь-який нормальний учень».
    До цього часу Бенезет вже 5 років керував кількома школами в Манчестері і заслужив собі не дуже добру славу: батьки та вчителі критикували його за те, що він вигнав практично всю арифметику зі шкільної програми перших двох із половиною років навчання.
    Він був переконаний, що здібності до математичного абстрактного мислення формуються ближче до підліткового віку.
    До цього навчити дитину арифметиці можна лише натягуванням.
    Натягування відбиває у дітей бажання мати справу з цифрами і притупляє їхню здатність до самостійного мислення. Дитина може визубрити правила, але не навчиться розуміти, у чому їхній зміст.
    Математика повинна входити в життя дитини поступово, не через зубріння, а через осмислену діяльність.
    Бенезет пропонував переглянути класичну схему навчання, побудовану навколо трьох "R" (читання, лист і рахунок - reading, writing and arithmetic). Місце арифметики має зайняти говоріння, оповідання (reciting).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бенезет був пригнічений тим, що навіть найрозумніші школярі не вміють розмірковувати та грамотно формулювати свої думки. Що стосується арифметики, то вони можуть засвоїти правила, але не володіють елементарною математичною логікою (наприклад, не можуть пояснити, чому з двох дробів з однаковим чисельником більше буде той, у якого знаменник менший).
      Восени 1929 року Бенезет розпочав організацію свого експерименту. Він обрав п'ять класів (з третього до п'ятого року навчання), вчителі яких погодилися з його вимоги.
      Він навмисно вибрав школи, де навчалися діти з незабезпечених сімей: їхні батьки, як правило, були емігрантами і не здобули гарної освіти.
      Якби такий експеримент розпочався у більш престижній школі, вибухнув би скандал.
      Як компроміс заняття арифметикою були відкладені не до сьомого, а до шостого року навчання. До цього школярі освоювали математику через ігри та практичні заняття, в яких потрібно було оперувати датами, відстанями, часом або грошима (наприклад, давати один одному здачу, або розраховувати час, який потрібно на те, щоб дістатися з одного місця в інше).
      Годинник, який раніше відводився на математику, тепер займав усні заняття, на яких школярі ділилися своїми враженнями від прочитаних книг і переглянутих фільмів, обговорювали недавні події та ділилися якимись особистими історіями.
      Діти, які до цього похмуро мовчали і не могли пов'язати двох слів, тепер могли захоплено розповідати про те, що було їм цікаво.
      Якщо раніше діти похмуро корпіли над таблицями множення, то тепер вони справді почали отримувати задоволення від занять.
      Діти, які не витрачали шість років на математику, лише за один рік наздогнали своїх ровесників.
      Як писав Бертран Рассел, люди не народжуються безглуздими. Вони народжуються неосвіченими, а дурними їх робить освіта.
      Цей невеликий епізод з історії експериментальної педагогіки ще раз говорить нам про те, як можна перебудувати систему навчання, щоб вона відповідала реальним здібностям кожної дитини; щоб освіта не зводилося до натаскування, а перетворилося на виховання мислення.
      А ще потрібно терміново впроваджувати 9-модульні уроки, які структурують розум дитини та мотивують її хотіти вчитися.
      = = = = =
      Посилання на американського вченого у першому коментарі.
      Обговорення в моєму телеграм-каналі (про перехід нашої системи освіти на рівень 4.0)
      Більше інформації о 9-модульних уроках у третьому коментарі (кому цікаво).
      https://www.facebook.com/vspivakovsky/posts/pfbid036tjyDd6j55DovxqxyeFn57vZxVXKXN3FbEWgaJQXt5MfBW7axgxcVcPdLwS9PGshl

      Видалити
  4. Цікава тема: "Учитель перебуває в школі “скільки треба”: порівняння робочого навантаження вчителів в Україні та в Європі (докладна аналітика)" https://kiberdjura.blogspot.com/2020/11/esri.htmlhttps://nus.org.ua/articles/uchytel-perebuvaye-v-shkoli-skilky-treba-porivnyannya-robochogo-navantazhennya-vchyteliv-v-ukrayini-ta-v-yevropi-dokladna-analityka/?fbclid=IwAR0PtGin3KCa4Lx-9rdflRPWYFYOdh4jX71fO4eBvsuXSlPC9dNRmLtfbek

    ВідповістиВидалити
  5. Вересень 2023. Учителі можуть вносити зміни у зміст навчального предмета. Загальний обсяг таких змін може досягати 20%.

    Про це йдеться в інструктивно-методичних рекомендаціях щодо викладання шкільних предметів, наданих Міністерством освіти і науки.

    Зокрема, цього навчального року вчителі можуть розробляти навчальну програму предмета або інтегрованого курсу на основі обраної модельної навчальної програми.

    Під час роботи над програмою педагоги можуть вносити зміни у пропонований модельною навчальною програмою зміст навчального предмета чи інтегрованого курсу, з урахуванням деяких чинників.

    Насамперед це підготовленість класу, регіональні особливості, робочий навчальний план школи або необхідність своєчасного реагування на конкретні умови, у яких відбувається освітній процес.

    Тобто педагоги можуть доповнювати зміст програми, включаючи регіональний компонент, або навпаки вилучати окремі питання, з метою уникнення надмірної деталізації змісту навчального матеріалу.

    Також учителі можуть розширювати, поглиблювати або ущільнювати зміст окремих тем програми, зважаючи на потреби учнів, матеріально-технічне забезпечення закладу освіти або запити батьків.

    Окрім того, освітяни мають право доповнювати тематику практичних та творчих робіт.
    https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/89974/

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ШЕВРОНИ, ЯКІ ВЕДУТЬ ДО ПЕРЕМОГИ!

Ідіотократія: скільки років залишилося до перемоги дурості?

#Андрофаги