Публікації

Кіберджура: Заняття з українськими старшокласниками щодо об’єднання сил для опору в інформаційній війні

Зображення
Заняття №5.  18:00  08   березня 2022 року . Тринадцятий   день війни.  " Інформаційний патріотизм. 12 порад як побачити правду в морі дезінформації і брехні (в Інтернеті і ЗМІ) " .  “Небезпека глобального потепління”, “теорія еволюції”, “неспроможність астрології” - ці питання до війни були предметами запеклих дискусій, в яких аргументи кожної зі сторін можуть здатися переконливими. Як відокремити істину від брехні і помилок. Спеціально для вас генерал-майор спецбезпеки професор Леонід Харченко вибрав найбільш дієві і прості способи. Заняття проводить к.т.н. Іван Галенко. Заняття №4.  18:00  07  березня 2022 року . Д ванадцятий  день війни.  " Інформаційний патріотизм " . Разом з професором Любов'ю Найдьоновою р озбираємо технологію рефлексивного управління , і те, як використовує її ворог проти власного населення. Конструювання двоступеневого інформаційного повідомлення. Дивимося попередні відео нижче в цьому пості, поширюємо і формуємо "трійки" та

Предмет "Правознавство" і як втретє не втратити перемогу.

Зображення
24 лютого з відомих усім причин в МОН України не відбувся урок "#Кіберджура: хмарні ГІС і предмет "Правознавство" НУШ для нових громадян України" . Планувалося почати тему "Правознавство" з інформації про те, як влаштована рідна територіальна громада для реалізації конституційних прав школярів та їхніх родин. Та війна винесла Кіберджуру на висоти міжнародного права і тих "торгів", де убивство тисяч громадян уже не є злочином а є політикою. Почнемо викладати проблему з простих як двері аналогій.   К иївські аристократи добре знали цю історію з часів Другого розділу Польщі. "Один – торгова точка. Два – шахова партія у мирний час або елітна торгова точка у час ні миру ні війни. Багато – оркестр/"95 квартал” у мирний час або мобільна група комівояжерів у час "ні миру ні війни" . Для тих хто на танку розшифровка наведеної шифрограми звучить приблизно так. Полковник був 40 діб на передовій в складі підрозділу Територіальної оборони

#Кіберджура: хмарні ГІС і предмет "Правознавство" НУШ для нових громадян України.

Зображення
Ідея Комунального закладу загальної середньої освіти “Балабинська гімназія “Престиж” Запорізького району Запорізької області щодо проведення інтегрованого уроку з предмету “Основи правознавства” для учнів 10 класу із використанням StoryMaps ArcGIS на тему “Що ми знаємо про нашу Кушугумську об’єднану територіальну громаду та її функціонування” є креативною та актуальною. Відеотрансляція з зали для брифінгів Міністерства освітиі науки України (Пр-т Перемоги, 10) о 15:00 24 лютого 2022 року: Головна виховна ідея уроку: просувати серед освітян, учнів, а через учнів – серед батьків, ідеї справедливості для всіх і кожного, активної громадянської позиції та прагнення будувати правове суспільство, в якому кожен має можливість реалізувати конституційні права та отримати справедливий захист у разі їхнього порушення, сприяти розбудові та удосконаленню системи реалізації прав людини і правосуддя, поліпшенню послуг у сфері права та залученню громади й усіх її членів до розбудови правової

"Місяць кібербезпеки - 2022" для Кіберджури починається в Сумах з Конотопської битви

Зображення
У Кіберджури старт "Місяця кібербезпеки - 2022" почався в Сумах ще до початку офіційного затвердження плану проведення на національному рівні. І розпочали його завдяки зусиллям голови Сумського осередку ВУТ "Просвіта" Олексія ШЕВЧЕНКА і Голови Громадської ради при Сумській Облдержадміністрації Олега ТУЛЯКОВА. ... З офіційної хроніки події можна дізнатися, що Іван ГАЛЕНКО "запропонував створити модель Конотопської битви 1659 року, що мала важливу роль у історії України". Це ключові слова. Під час організації та проведення КШГ "Кіберджура-Крути" з'ясувалось, що подібні моделювання історичних битв за допомогою генштабівських мап 1947-го року проводять курсанти військових навчальних закладів в межах загальновійськових дисциплін. То чому б школярам не допомогти генералам осучаснити вишкіл майбутніх офіцерів? Приємно зазначити, що завдяки згаданим вище організаторам зустрічі "до обговорення долучились історики, громадські діячі, освітяни,