#Кіберджура: нові технології і олдскул

Так не навчити за жодним зі стандартів НАТО! Олдскул – це вічні традиції. Але в Кіберджурі вони накладені на нові технології.

В одному далекому та занедбаному авіаційному гарнізоні була середня школа. Школа як школа – розвалюха. Вчителі як вчителі - павуки у банці. Діти як діти – чорти одним словом. І ось одного разу за прямою вказівкою з райцентру на посаду вчителя з БЖД прийняли відставного майора, пенсіонера збройних сил, якого всі звали просто Макарич. Більшість старих вчителів майже всі пішли зі школи на пенсію та поїхали у міста. Школа постійно поповнювалася молодими вчителями. Вони дуже любили вразити і знущатися з старого відставного офіцера, особливо з питань педагогіки. Але наш Макарич не був партномерклатурою, тобто, не підлий з подвійними стандартами. І ось одного разу захворів учитель історії і щоб не зірвати урок в одному недисциплінованому класі, завуч вирішила направити туди нашого майора, ну себто "кинути під танк". Макарич був із тих людей, які не ремствують, а отримавши наказ ідуть його виконувати.

Отже, дзвенить шкільний дзвінок і урок починається… А розпочався він з того, що спочатку провели репетицію зустрічі начальника, потім доповідь днювального по роті. Звичайно, все суворо за вимогами стройового статуту. Потім, огледівши клас поглядом професійного снайпера, новоявлений Песталоцці чітко, командирським голосом спитав:

  • Яке завдання було додому, пані і панове школярі?

Один із учнів Вовочка Пупкін підняв руку і чітким голосом доповів, що до дому було задано бойове завдання вивчити міфи стародавньої Греції, зокрема міф про Ікара. Тоді військовий педагог попросив учня розповісти йому про цей міф. Учень вийшов до дошки і бадьорим голосом доповів, що міфічний герой Ікар зробив собі крила на яких полетів до сонця. І ось він піднявся високо-високо, прямо до самого Сонця, через що крила Ікара розплавилися і згоріли. В результаті Ікар впав у море та загинув. - Так… - зітхнув онук Макаренка. Макарич не знав матеріалів уроку, але дітей треба було чимось зайняти ще протягом півгодини. А відставний майор був із тієї породи людей, які кидалися з гранатами під танки, закривали своїм тілом амбразури і пікірували в літаках, що горять, на голови ворогів. Для Макарича не було нездійсненних завдань - він вважав, що якщо завдання поставлене, то воно має бути виконане, будь-якою ціною не шкодуючи крові і самого життя. Проте всім відомо, що як завдання ставиться – так воно і виконується.

  • Так що ми маємо? – прогримів  на весь клас Сен-Сей.
  • А маємо ми, пані і панове, важку льотну подію, пов'язану із загибеллю людини і давайте все ж таки розберемося в обставинах, причинах і винуватцях цієї катастрофи.
  • Отже, парі льотчиків було поставлено бойове завдання – виконати переліт над Середземним морем, з острова Крит на острів Мальта. Макарич намалював маршрут перельоту на дошці.

З майстер-класів Кіберджури можна дізнатися як малювати маршрути за допомогою сучасних хмарних геоінформаційних технологій:

З цього відео Ви дізнаєтеся яким чином школі отримати безкоштовний доступ (тут докладніше >>>) до сучасних хмарних технологій і в чому полягає профорієнтація школярів:

Тим часом наш бравий військовий пенсіонер розкриває смисл Командно-штабної гри "Кіберджура", але щоб чітко усвідомити задум, необхідно уявити себе на місці директора школи у день, наприклад, коли під час літнього табору Військово-патріотичної  гри “Сокіл” (“Джура”) утворилася велика черга до туалетів чи просто хтось з дітей набив великого синця. Отже,  розслідуванням встановлено, що:

  1. Пара винищувачів, керовані льотчиками Дедал та Ікар, зробила зліт і набір висоти.
  2. На маршруті лейтенант Ікар довільно відхилився від заданого маршруту, чим порушив бойовий порядок. Внаслідок чого сталася повна втрата орієнтування. Не знаючи експлуатаційних обмежень, лейтенант Ікар намагався відновити орієнтування на Сонце. У ході пошуку орієнтирів були грубо порушені обмеження по висоті, швидкості та міцності літального апарату. Внаслідок чого літальний апарат зруйнувався та впав у море, льотчик лейтенант Ікар загинув.
  3. Причинами цієї події є:
  • особиста недисциплінованість лейтенанта Ікара,
  • погана теоретична підготовка групи до польоту,
  • безграмотне управління польотом групи за маршрутом з боку ведучого групи капітана Дедала.

Під час розслідування причин катастрофи також встановлено:

  • постановка завдання на переліт групі командиром полку полковником Зевсом не проводилася;
  • завчасна підготовка до польотів маршрутом не планувалася, і не проводилася;
  • капітан Дедал мав базову освіту вчителя історії Хабаду, підвищення кваліфікації проходив у Трускавці, наукові конференції з впровадження сучасних технологій ігнорував і, як наслідок, не мав ні найменшого уявлення про культ Карго;
  • попередня підготовка була проведена з низькою якістю, при чому, контролю готовності до польотів не було;
  • метеозабезпечення перельоту не було;
  • радіо та локаційне забезпечення не велося;
  • аварійні маяки та система розпізнавання не включалася;
  • пошуково-рятувальне забезпечення не проводилося через його повну відсутність;
  • сертифікації літального апарату немає;
  • журнали підготовки техніки до польотів відсутні;
  • формуляри на авіаційну техніку втрачені;
  • засоби об'єктивного контролю не використовувалися;
  • радіолокаційний контроль за виконанням перельоту не проводився;
  • тренажі з штурманської підготовки та дії в окремих випадках польоті не планувалися і не проводилися, льотчик лейтенант Ікар порядок дій при втраті орієнтування не знав і не відпрацьовував на Землі;
  • командні пункти ППО та центри управління польотом не повідомлялися;
  • контроль за виконанням поставленого завдання з боку вищого командування був відсутній.

Висновок:  весь набір фатальних порушень вимог документів, що регламентують льотну роботу, і призвів до важкого льотного випадку.

Винуватцями цієї льотної події є:

  • командир авіаційної частини полковник Зевс, який втратив контроль за виконанням поставленого завдання;
  • ведучий групи капітан Дедал, який виявив повну нездатність керувати групою як під час польоту, так і при підготовці щодо нього;
  • льотчик лейтенант Ікар, який виявив особисту недисциплінованість та слабкі теоретичні знання у конструкції літального апарату та його експлуатаційних обмежень.

Отже, пані і панове, записуємо заходи:

  • полковнику Зевсу за втрату контролю за льотною підготовкою екіпажів, оголосити про неповну службову відповідність;
  • капітана Дедала, який виявив слабкі навички керівництва польотом групи та підготовки до нього, з посади зняти та призначити зі зниженням у відділ утримання санвузлів будівлі;
  • матеріали розслідування цієї льотної події вивчити у всіх частинах і підрозділах, про що доповісти мені письмово. 
Копія сторінки, яку не всі зрозуміють навіть після багаторазового перегляду попереднього відео. Такий собі ребус для "фініків".
ІАС "СОТА " НРБО України

Дзвенить дзвінок ... В класі стоїть моторошна тиша, точніше збентеження ... Це в класі.
... А у паралельному світі в цей час прокурор встає з-за столу, підходить до керівника літніх таборувань, забирає підписані листочки з поясненнями на питання прокурора і люб’язно каже – до зустрічі в суді.
Олдскул. На ній усе трималося. Але тоді квадрокоптер не міг упасти на голову, бо його тоді не існувало. Світ змінився. Змінюється і олдскул.
Домашнє завдання. Вивчити відео і запропонувати оригінальні ідею, підхід, рішення тощо.

Для отримання інформації про ГІС-проекти школярів і ліцеїстів та заходи Кіберджури усіх зацікавлених просимо зареєструватися: https://forms.gle/xioEtnMzHww8Bmc87 (тим хто ще не реєструвався). 
 
Підписуйтеся на канал "Кіберджура" https://t.me/kiberdjura щоб дізнатися більше.

Умови для участі в КШГ "Кіберджура" тут >>>.

Головний інформаційний партнер КШГ «Кіберджура» - Студія «TV-7 production» (https://tv7.studio).
 
https://storymaps.arcgis.com/stories/d2bcb297e9b743d681b61edceb7325de

https://storymaps.esri.com/stories/2017/two-koreas/index.html

https://storymaps.arcgis.com/stories/433a17ce36414befb635c25639559a87

https://storymaps.arcgis.com/stories/efcacf9bbc4441a58a644471e9247a62

https://storymaps.arcgis.com/stories/1e6d50f6697344ceade66f5cab0d0666

https://kaunokolegija.maps.arcgis.com/apps/StorytellingSwipe/index.html?appid=5f024be71e8c49c6986b2ba8fe11115c

https://esri-ukraine.maps.arcgis.com/home/webscene/viewer.html?webscene=e5746672dbdb468fa893f163ac3086b8

https://urbanobservatory.maps.arcgis.com/apps/MapSeries/index.html?appid=a5d4be0a508b4e6d8fc75cae07dd9e49&embed#

https://esri-ukraine.maps.arcgis.com/home/webscene/viewer.html?webscene=c7da180e4ca4414caa923d2e2724eb5c

https://esri-ukraine.maps.arcgis.com/apps/MapJournal/index.html?appid=409c1aa582694c13a4812d1e3b1a9b48

https://esri-ukraine.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=8fa010f7203b49568e566db6124fdc17

https://storymaps.arcgis.com/stories/cd5e5983973d43bf808fc34c6b076d78

https://esri-ukraine.maps.arcgis.com/apps/dashboards/e007462c8fa5482db9355518ad39296d
 

https://schools-esri-ukraine.hub.arcgis.com/
 
https://schools-esri-ukraine.hub.arcgis.com/pages/esri-educational-programs
 


Коментарі

  1. Слухайте наступний випуск подкасту QWERTY створеного НКЦК!
    На які деталі треба звертати увагу, щоб не закачати небезпечні програми 👾 , ігри чи мобільні додатки ?
    Чи може хакер чи злочинне угруповання отримати повний доступ до телефону📱?
    ❗️ А ви знали, що авторське право на ваше фото чи відео може Вам перестати належати, якщо ви обробили його у мобільному додатку?
    СПОЙЛЕР 👀 Читайте ліцензійну угоду та умови використання!
    Скільки коштують дані про людину?💰
    А також будете знати як захистити себе та свою дитину 👨‍👨‍👧‍👦 у кіберпросторі.
    Сьогодні розберемо найпоширеніші помилки користувачів, які призводять до небезпечних наслідків.
    Спікер випуску Сергій Прокопенко - керівник управління забезпечення діяльності Національного координаційного центру кібербезпеки РНБО.
    Має більше двадцяти років досвіду у сфері кібербезпеки 🌐🔐. Експерт з розслідування кіберзлочинів, реагування на кіберінциденти, виявлення шкідливих і шпигунських програм, проведення комп’ютерно-технічних експертиз, збору цифрових доказів, відновлення втрачених даних та аналізу мережевого трафіку.
    👉👉👉 https://anchor.fm/qwerty05/episodes/ep-e1a46ch

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ШЕВРОНИ, ЯКІ ВЕДУТЬ ДО ПЕРЕМОГИ!

#Андрофаги

Ідіотократія: скільки років залишилося до перемоги дурості?