Кіберджура - це творчість. Творчість за допомогою хмарних технологій облаштування простору ArcGIS OnLine. Технологій, які визначені наказом Головнокомандувача базовими в Збройних Силах України. Колись Кіберджура стане основою Військово-патріотичної гри "Сокіл"/"Джура". Сьогодні Кіберджура - це набір перших кроків у світ сучасних кібертехнологій майбутнього. Зв'язок з автором блогу щоб долучитися до Кіберджури через е-пошту на сторінці "Всесвітня програма Esri з модернізації шкільної освіти".
Маркери "свій"/"чужий" в національно-патріотичному вихованні та історичне тло
Отримати посилання
Facebook
X
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
"…Та після скінчення університету обставини дещо змінилися.
Брати одержали з Росії від якогось невідомого адвоката повідомлення…
Той лист бачило кілька їхніх товаришів, хоча ніхто з них
НЕ ЗМІГ ЙОГО ПРОЧИТАТИ,
бо лист був писаний РОСІЙСЬКОЮ мовою…". Повість «Лель і Полель» Івана Франка
16 грудня 2020 року відбулася консультативна нарада щодо виховної компоненти "Кіберджури" з фахівцями Головного управління морально-психологічного забезпечення Збройних сил України, Національного університету оборони України ім. Івана Черняховського та Інституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України. Про підсумок зустрічі важко краще сказали за Любов Антонівну Найдьонову, Заступника директора з наукової роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України, Доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України. Далі дослівно.
"Кіберпідліток
і війна. Спеціально для мам про найближче майбутнє наших синів і дочок.
Усі нормальні люди при здоровому розумі проти війни. І разом з тим
війна - це реальність, яка триває роками. З 14 року виросло ціле
покоління дітей війни, які грали в комп'ютерні "танчики", щоб навчитися
стріляти і підготувати себе до фронту, який, думали підлітки, може
прийти до них попри їхнє бажання. Дорослі воїни (їм низький уклін) не
допустили цього. Але сьогодні стають повнолітніми ті хлопчики і
дівчатка, яким на початку війни було по 12. Мами, які завжди прагнуть
пишатися своїми дітьми, протягом цих років проводжали своїх повнолітніх
(дітей) на війну і молилися, що їхній рівень підготовки і здоров'я
допоможе їм вижити. Що можна зробити для підлітка, щоб підвищити рівень
виживання, зміцнити психологічний ресурс протистояння травмі війни? Як
би не було це прикро усвідомлювати, але оберігаючи підлітка від
реальності, ми не сприяємо підготовці до цієї реальності, коли він стає
повнолітнім діячем. Дітям не місце на війні, але завтра вони стають
дорослими. Серед підлітків школярів майже 28% хлопчиків і 17% дівчат
вважають, що вони вже зараз готуються захищати країну зі зброєю в руках
після досягнення ними повноліття. Це кожен четвертий хлопчик і кожна
шоста дівчинка (навіть після уточнення відсотків і зважування тенденція
збережеться).
А як саме вони готуються? Що про обрані ними способи
підготовки знають дорослі? Ми захищаємо дітей від війни, а вони
готуються. Тому що для підлітка життєво важливо відчувати себе дорослим,
хоча вони це ще не зовсім уміють - бути дорослими. Це все я пишу під
враженням вчорашньої зустрічі з ініціаторами і організаторами
командно-штабної гри для учнівської молоді "Кіберджура", яка знайомить
підлітків з новітніми інформаційними технологіями, прив'язаними до
місцевості з її географічними особливостями. Це не агітація в жодному
разі - це привід задуматися, а що ми можемо зробити для більш
усвідомленого прийняття рішення, як підготувати мислення і психіку
підлітка, щоб підвищити його майстерність вижити в борні? Бо це буде
їхнє рішення, ми, мами, муситимемо змиритися. А от способи підготовки ми
можемо підказати кращі, ніж діти вишукають їх в інтернеті. Це тільки
роздуми. Давайте думати разом. #кіберпідліток ". Кінець цитати.
Пошук оригінального тексту несподівано нагадав, що сьогодні, 18 грудня, у Міжнародний день мігранта, в Україні відзначається День військової контррозвідки. І на очі потрапляє текст режисера і драматурга Ігоря Юзюка, який як найкраще описує ситуацію, коли в суспільстві і державі розмиті маркери "свій"/"чужий" та "добро"/"зло". Розмиті через проблеми з ідентичністю, ворожими впливами та просто дурістю. Про ціну, десятки мільйонів українців, убитих зайдами і пройдисвітами в чорних шкірянках, про 130 000 закопаних в Бабиному Яру лише з 1937-го по 38-й роки і не "хвашистами", нагадувати не будемо. Далі текст дослівно.
"Дивне нині свято, чесно кажучи. День військової контррозвідки. Ніби є вона, ніби необхідна, ніби археважлива, але завжди на задвірках, завжди на десятих (а може й «сотих» місцях) і завжди про неї просто і банально забували. І нагадувало тільки життя – гостро і жорстоко «ранячи всі отвори» у забудькуватих.Судіть самі… Мрійлива фантазерка і далека від практики державного будівництва Центральна Рада навіть словосполучення такого – «військова контррозвідка» не знала. Та що там контррозвідка… Їм армії навіть не треба було. Тому більшовицькі пропагандисти і провокатори відкрито, серед білого дня готували повстання, остаточно розкладали залишки вірних військових сил, сіяли смуту, паніку, бунт, хаос. І зупинити це "торжество демократії» було нікому. Як, власне, і нікому було зупинити штики Муравйова, які захоплювали Київ. А потім був гетьман Скоропадський. Цей знав толк в державному будівництві і розумів, що без спецслужб, без військової контррозвідки держава не виживе, особливо, в умовах постійних зовнішніх загроз. При Державній варті було створено підрозділи військової контррозвідки. Про те, їх діяльність була серйозно обмежена німецькою окупаційною владою, як власне і весь процес створення української армії. А потім була Директорія… Отаманщині, що захопила країну менш всього потрібна була військова контррозвідка. Навіщо їм вуха і очі центральної влади? Кожен із них і сам влада, кожен із них, звісно, не перший, але й не другий, в кожному росте і кріпне такий собі Наполеончик, такий собі Бонапартик – кожен мав військову контррозвідку свою, власну, кишенькову: де є самогон покажуть, де добра можна набрати, де бунт проти "сонцеясної" особи пана-отамана зріє – все розкажуть. А потім був заколот командуючого Північною групою військ УНР отамана Оскілко і катастрофа, яка наступила за цим. По-перше, оголеним фронтом скористалися більшовики, а по-друге: цей заколот мав і значні зовнішньополітичні наслідки, катастрофічні для УНР. Так, Оскілко 12 травня здався полякам і наговорив там про більшовизм Мартоса, Петлюри… Саме ці свідчення поляки використали, як аргумент, перед Антантою і США для перекидання на фронт 80-тисячної армії генерала Галлера: озброєної, вишколеної, екіпірованої у Франції – яка і вирішила долю українсько-польської війни. Після такої поразки Директорія нарешті згадала про військову контррозвідку, яку очолив Микола Чеботарів. Той самий, який приборкував отаманщину і розстріляв Болбочана – дисципліна вимагає крові і жорстокості. І хто знає, як розвивалась історія, якби такі заходи почали впроваджуватись хоч на пів року швидше, щоб не допустилась вакханалія отаманів, втративши всяке почуття міри і відповідальності. Відомо, як дбайливо і зосереджено працювала військова контррозвідка в умовах українського націоналістичного підпілля. І той факт, що Українська повстанська армія продовжувала боротьбу в умовах, коли вже всі інші національні рухи Східної Європи і колишнього СРСР капітулювали, свідчить тільки про одне – добре була поставлена робота Служби безпеки ОУН.
18 грудня 1940 року затверджено остаточний варіант Директиви №21, більш відому як міф про "План Барбаросса"
На дворі 1991 рік. Україна стала незалежною державою. Всі органи, всі організації, установи, вся державна машина віднині українські. Аж раптом, (як розповідають деякі пліткарі) 17 грудня (чи 18 – це вже деталі ) Президенту України доповідають, що до України їде московська перевірка. Куди??? Як??? До кого??? Україна вже ось кілька тижнів - незалежна і самостійна і куди ці "москалики" пруться? Виявляється, їдуть "перевіряти" військову контррозвідку – "особові відділи", які залишились поза державною увагою. Справді, військова контррозвідка була підпорядкована 3 Головному управлінню КДБ і жодним чином не замикалась на «республіканські комітети». Підпорядкувавши КДБ УРСР, поза увагою залишились "особі відділи", які не замикались на КДБ УРСР, а підпорядковувались Москві. Військова контррозвідка – це не фінансові потоки, не схеми, не бюджетні оборудки, тож "ділових людей" цікавить менше, чим приміром відділи «К», чи контррозвідувального захисту економіки. Навар не той! І все ж, московська перевірка в умовах незалежної України – це вже занадто… Виправляючи помилку, 18 грудня Президент України підписав Указ №7, яким створювалась військова контррозвідка СБУ. А потім були довгі і безконечні «реформування». Звісно, в країні, де знищувалась армія, в першу чергу знищувалась військова контррозвідка. І треба віддати належне «реформаторам» - таки знищили, майже остаточно. В усякому разі, в 2014 році, на початку бойових дій з Московією військова контррозвідка СБУ існувала майже тільки як словосполучення, як щось нереальне, фантастичне, … зайве. Що ж, така безпечність дорого обійшлася і державі і армії. А може й не безпечність це була, а цілеспрямована руйнація, хто знає? Бо це аксіома: є контррозвідка – є армія, є армія – є держава". Кінець цитати, бо далі про сумну сучасність.
І в кінці знову цитуємо Любов Антонівну Найдьнову: "Часто
наші уявлення виставляють "стелю" нашим домаганням. А сьогодні є
смартфон - є все, якщо є активність і підказки маршрутів. У вас немає 3Д-принтера? А у френдів є, а як немає таких френдів - то їх можна
допомогти знайти. Часто наші упередження і уявлення про бідність і
недоступність зупиняють дітей у вільному отриманні того, що насправді є
доступним. От на чому треба зосередити зусилля - це добрий зв'язок у
кожну школу".
"Я
теж вірю в силу різноманіття. І також вітаю ресурсний погляд на
сьогодення і майбутнє. Але мене турбує утилітарний підхід до реальності,
який обмежує мислення наших дітей. Не згодиться особисто мені (така
впевненість), то і не треба взагалі. Але ж і позиція - я представник
людської цивілізації - теж має освоюватися. Тобто, утилітарна
прагматична позиція має доповнюватися загальнолюдською ідентичністю у
засвоєнні знань. І це не про бункер, а про те, щоб він не знадобився".
"Моя
думка така, що дуже важливо вибудовувати психологічну межу між війною і
миром, щоб було куди повернутися після закінчення боїв. Чим молодша
дитина, тим її психіка цільніша, вона не може вибудовувати межі і
внутрішні переходи, вона має жити в маленькому безпечному життєвому
світі. Війна цей світ розриває на до і після. Це серйозна психологічна
проблема - залишити війну в минулому. Підготовка має включати в себе не
лише підвищення імовірності вижити, не лише вирішення моральної дилеми
між "не вбий" і "вбий - ворога, щоб він не встиг знищити тебе". Має бути
створений потужний психологічний механізм переходу до мирного життя
після війни - закоханість у життя, вітальність, смак насолоди від мирних
справ, до яких хочеться повернутися. І розуміння, що це буде не
повернення до минулого, а рух уперед. Я ще від часів спілкування з
молодими хлопцями, які лікувалися після афганських поранень, пам'ятаю
свій шок, коли почула "я нічого не вмію, крім вбивати, не знаю, чим буду
займатися після госпіталя". Підготовка має включати в себе формування
цього першого "вмію" - для мирного життя, тоді це буде воїн-захисник,
який глибинно знає, навіщо він на війні, і прагне до мирного
майбутнього".
Далі буде.
*Копія
Храмової Мінори. Єрусалим. Копію "подарував" в 90-х роках ізраїльтянам
"український" мільйонер Вадим Рабінович. 37 кг золота
Культурна дистанція народів може бути різною. Наприклад, між
українцями та норвежцями культурна дистанція буде явно більшою, ніж між
українцями та білорусами. Тому що кириличний алфавіт. Тому що простір
православної культури. Тому що східна Європа, географічне сусідство та
слов'янські народи. Українці здатні зрозуміти білорусів без перекладу – на
відміну від португальців чи греків. Але величина культурної дистанції визначає
не тільки здатність розуміти одне одного. Іноді вона визначає ще й швидкість
асиміляції.
Барбара Такман у книзі "Серпневі гармати" писала
про передумови Першої світової війни. Серед іншого, вона згадувала про анексію
Німеччиною французьких Ельзаса та Лотарингії за підсумком франко-прусської
війни 1870 року. Бісмарк був проти цього кроку, стверджуючи, що нові території
стануть ахіллесовою п'ятою Німецької імперії. А коли Генеральний штаб наполіг
на анексії, Бісмарк радив надати мешканцям Ельзасу та Лотарингії якомога більшу
автономію, бо "що більше вони вважатимуть себе ельзасцями, то менше – французами".
Культурна дистанція між французами та німцями була надто
великою. Берлін не міг переконати мешканців анексованих областей у тому, що ті
відтепер – німці. Єдиний шанс був у тому, щоби замінити національну
ідентичність ельзасців – регіональною, але до Бісмарка не дослухалися.
Німеччина керувала колишніми французькими територіями як
"Рейхсляндом" – приблизно так само, як і африканськими колоніями.
Такман пише, що в результаті німецькі чиновники озлобили і без того нелояльне
населення і про жодну інтеграцію в імперію вже не йшлося. В Першу світову
ельзасці та лотарингці відмовлялися воювати в складі німецької армії, а в 1918
році за підсумками Версальського миру території повернулися до складу Франції.
Культурна дистанція між народами – фактор, що визначає
логіку та поведінку як окупованих, так і окупантів. І особливість нашої війни в
тому, що Росія відмовляється визнавати культурну дистанцію між росіянами та
українцями.
Фрази про "один народ" – це ж не формула тролінгу.
Це державна стратегія. В рамках якої українцям відмовляють у праві на
інакшість. У рамках якої на окупованих територіях спершу знищують носіїв
української ідентичності, а решті пропонують оголосити себе росіянами. Спочатку
прибирають тих, хто є носієм культурної дистанції, а потім душать в обіймах
тих, хто залишився. І ставку Москва робить саме на те, що слов'янська етномовна
спільність, кириличні алфавіти та простір православної культури – цілком
достатні для поглинання та розчинення.
Всі останні тридцять років російської політики в Україні –
це спроба стерти культурну дистанцію. Звідси – ідеї другої державної мови та
спільні підручники історії часів Табачника. Звідси ж – боротьба з окремою
українською церквою та просування громадянської релігії під брендом
"Велика Вітчизняна війна". Москва всіма силами гальмувала культурну
емансипацію і готова була залишити українській культурі лише роль такої собі
регіональної особливості – з варениками, шароварами та обов'язковим культом
Переяславської ради.
Всі ці тридцять років Україна протиставляла Москві свої
спроби збільшити культурну дистанцію. Окремий патріархат та єдину державну
мову. Політику національної пам'яті та власний пантеон героїв. Новоюліанський
календар та навіть колір беретів в українській армії. Іноді навіть безглузді
ідеї – на зразок переходу на латинський алфавіт – були нічим іншим, як тією
самою спробою збільшити культурну дистанцію. Прагненням відокремити
ідентичність та спробою прокреслити кордон. Той самий кордон, який Москва не полишала
надій стерти.
Культурна дистанція визначає складність асиміляції – зокрема
добровільної. Після анексії Криму окупаційна влада провела на півострові
перепис. Згідно з результатами якого, кількість кримських татар на півострові
залишилася незмінною – близько 13%, а ось кількість українців за вісім місяців
скоротилася на 10% (з довоєнних 25% до 15%). Мова, етнічність, національна
пам'ять та релігійний чинник спрацювали у першому випадку. А відсутність усього
перерахованого – у другому.
Цілком імовірно, що Москва розраховувала на порівнянну
швидкість асиміляції й на інших окупованих українських територіях. Але
особливість короткої культурної дистанції в тому, що це фактор, який працює в
обидві сторони, а зміна ідентичності – це двосторонній процес.
За даними радянського ще перепису 1989 року, 11,3 мільйона
жителів України ідентифікували себе як росіяни. Ймовірно, значну частину з них
складали русифіковані українці, але це не так важливо, якщо зважити на те, що
культурна ідентичність – це завжди питання персонального вибору. Величина
культурної дистанції дозволяла їм без особливих проблем інтегруватися в
українське суспільство, а тому вже 2001 року три мільйони з них обрали
українську ідентичність замість російської.
Зміна ідентичності була питанням персонального вибору. Вона
не вимагала зміни конфесії, інтеграція не ускладнювалася фенотиповими
особливостями й навіть знання мови та історії стало значним фактором лише
десятиліття по тому.
Усі ці роки персональний вибір визначався сумою подій, що
відбувалися в індивідуальних біографіях. Українські росіяни жили в країні,
обурювалися рівнем корупції, виходили на протести, реагували на вторгнення в
2014 та 2022, волонтерили та йшли до армії. Якоїсь миті сума вчинків стає
важливішою за мову дитинства – і про колишню ідентичність починає нагадувати
хіба що закінчення прізвища.
Національність виявилася не рівнозначна світогляду. Багато з
тих, хто став воювати на боці окупаційної російської армії, цілком міг би
похвалитися українським родоводом. Але первинним виявилися або ностальгія за
СРСР і "втраченою величчю", або ситуативний фактор соціального ліфта,
здатний піднести тебе в умовах окупації на кілька поверхів вгору.
Ті, хто став на бік України, не завжди могли похвалитися
українським бекграундом. Але первинним виявилося бажання захистити свій будинок
та небажання жити за тоталітарними правилами. В очах Москви всі вони тепер –
зрадники, які не погодилися з роллю іреденти. Кожен факт окупації
супроводжується терором проти носіїв ідентичності – щоб потім асимілювати тих,
хто у своєму житті готовий зосередитись на цінностях побутового виживання.
Саме тому, коли ми говоримо сьогодні про нашу війну, фактор
культурної дистанції не вдасться скинути з рахунків. Російське "вирішення
українського питання" полягає не так у фізичному геноциді, як у
культурному. Тому що позбавлених національної ідентичності українців Кремль
завжди зможе оголосити росіянами.
Ті, хто сьогодні борються на фронті, б'ються за те,
щоб провести кордон між нами та ними. Будь-яка спроба скоротити культурну
дистанцію так чи інакше працює на Росію. Будь-яка спроба збільшити – захищає
від розчинення та поглинання. В когось буде спокуса сказати, що від поглинання
захищає не культура, а армія – і він матиме рацію. Але в тому й особливість, що
від ідентичності людей серед іншого залежатиме те, чи підуть вони у
військкомати, коли настане час.
https://lb.ua/news/2020/12/18/473336_teroborona_yak_stvoriti.html?fbclid=IwAR13lSdC0Q1s0WCsxgbgqgMjDX83ala0gNceVqN_32VU2k0p0-sOKmcWBtw Несилові засоби є запобіжником, до них можна віднести контррозвідку, розвідки та спеціальні інформаційні підрозділи. Силові – це професійна армія, розвинута територіальна оборона (ТрО) та суміжні можливості у вигляді, наприклад, спроможностей Сил спецоперацій (ССО) проводити операції за кордоном. Або, навіть застосування ПВК – приватних військових компаній. Та також специфічних спроможностей, зокрема, ракетних. Багато хто пам’ятає, який ґвалт розпочався в Росії, коли згаданий вже Горбулін закликав створити ракету дальністю ураження 1500 км – «щоб вона могла дотягнутися до Москви»…
Війна Росії проти України продемонструвала відсутність чіткої лінії фронту, що потребує багаторівневої системи стримування. І тут як раз є можливість згадати, що завдяки ТрО (або партизанським рухам) маленькі держави вигравали війни у великих, потужних армій. Як, наприклад, в Американо-в’єтнамській війні в 70-х роках ХХ століття.
Copyright: Луцор Верас, 2020 Найстрашніша зброя, якою наразі знищують українську націю, є дістракція. Distracci;n (галісійське) - відволікання.
В давні історичні часи мудрими людьми в різних країнах світу були побудовані лабіринти, щоб нагадати людям про те, що вихід з лабіринту буття може бути тільки один - там, де й вхід.
Нації були створені Природою, яка є істинним Богом від Істини. Нації безсмертні в тому сенсі, що нації народжуються і вмирають, покинувши при цьому світ Буття, та переселившись в Світ Безсмертя для того, щоб створити свій, новий світ, свою планету, свою зоряну систему і свою галактику. І це закономірно, бо не може існувати те, що не має репродукційної системи. Нації є невід'ємною часткою репродукційної системи Всесвіту.
Людство занурилось в хаос інтернаціоналізму, а бізнес знищує нації, бо націоналізм не дає можливості бізнесу розвиватись безконтрольно. Отже, вихід людства із смертельного лабіринту інтернаціоналізму є тільки там, де і вхід - тотальна націоналізація.
Найкращою зброєю ворогів націоналізму є дістракція (відволікання) - куди завгодно вести людство, тільки не на вихід, не до націоналізму, тому: "Будь що, тільки не туди, куди потрібно".
Саме з цієї причини ворогів людства виявити надзвичайно важко тим людям, котрі не знають де знаходиться вихід зі смертельного Лабіринту Буття. Не має значення, розуміє людина, що вона є ворогом людства, чи не розуміє. Ворог є ворог, незалежно від того, потенційний він, чи активний.
Всі без винятку Засоби Масової Інформації в Україні направлені на відволікання (дістракцію) середньостатистичного українця від головного напрямку виходу з безвихідної ситуації.
Супутник робить знімки поля бою. Знімки передаються на експериментальну наземну станцію TITAN. Система штучного інтелекту «Прометей» (Prometheus) обробляє знімки, виявляє цілі та видає дані цілевказівки. Дані цілевказівки через супутниковий канал зв’язку надходять на полігон Юма. Дані цілевказівки інтегруються в тактичний програмний додаток Tactical Assault Кit. За допомогою системи штучного інтелекту FIRESTORM розраховується оптимальне рішення для ураження цілі. Рішення затверджується оператором, а дані цілевказівки передаються відповідному підрозділу або стрілку. https://defence-ua.com/weapon_and_tech/novi_tehnologiji_ssha_dlja_vijavlennja_ta_znischennja_tsilej_u_bud_jakij_tochtsi_na_poli_boju_za_licheni_sekundi-2371.html?fbclid=IwAR0oFMGiK3ZzkWYKkEWc_ME6ghyyn7FAOo1MyYLJNNAaPlBgUNy0USWp5zo
Виховна компонента Кіберджури має вибудовуватися у відповідності ...??? https://psyfactor.org/lib/coronavirus-big-brother.htm?fbclid=IwAR1M5Um-Svz-clTaVhQy1n1uitEZG2mvAgRI7s_nmWLI_Jia3EKTLPvcOtg
«…Та після скінчення університету обставини дещо змінилися. Брати одержали з Росії від якогось невідомого адвоката повідомлення… Той лист бачило кілька їхніх товаришів, хоча ніхто з них НЕ ЗМІГ ЙОГО ПРОЧИТАТИ, бо лист був писаний РОСІЙСЬКОЮ мовою…» повість «Лель і Полель» Івана Франка
Роман Ковальов 2 год · Людська природа така, що нам важко вбивати собі подібних і це добре. Але інколи, коли на твою країну напав агресор, вбити ворога - це твій обов'язок. Війна дуже важка робота. Важка, перш за все, для психіки людини. Тому, заради виживання та виконання завдання, з психікою воїнів працюють командири, офіцери МПЗ та інші спеціалісти. Одним з головних прийомів, на шляху подолання неможливості вбити ворога, є "обесчеловечивание" ворога, створення його образу як жорстокого та людиноненависного. Тому, в якості прикладів, наводяться приклади антигуманних і жорстоких вчинків ворога. Така необхідність під час війни - нічого не поробиш. Ті ж, хто хоче щоб ти "перестав стріляти", починають розповідати про те, що на тому боці також звичайні люди, вони такі як ми, що ми взагалі браття. То все влада винна. Така інформація має дуже сильний вплив на людський мозок, особливо на недосвідчених військовослужбовців. Саме так вчиняли у Криму росіяни і саме тому, більшість з військових, не готові були стріляти у "зелених чоловічків". І ось, на 8 році війни, Головнокомандувач ЗСУ, який вже одного разу "вибудував стосунки" із росіянами у Іловайську, свідомо підриває інформаційно-психологічну бомбу в якій розповідає своєму війську про те, що проти нас воюють не "російські головорізи", переважна більшість з яких, свідомо приїхала на Донбас аби вбивати українців (або ж заради грошів, або заради задоволення), а звичайні росіяни яких обдурив коварний Кремль. Пане генерал, я розумію, що з народженням дитини більшість чоловіків стають більш сентиментальними але ж не тупими ворогами своєї країни? Робить, пане генерал, свою роботу, а дипломатію залиште МЗС. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1909856092494760&id=100004111636825
Віктор Громовий 11 год · Пізно пити освітянське «боржомі» Насправді уже пізно будувати нову українську школу, настав час створювати «школу, яка не школа». Якими ж мають бути основні характеристики «школи, яка не школа»? Якщо ми на законодавчому рівні визнали право учня мати індивідуальну освітню програму та можливість рухатись за індивідуальною освітньою траєкторією, це означає, що: 1. «Трьома китами» на яких базується сучасний заклад освіта є свобода, індивідуальність, різноманітність. 2. Втрачають сенс розмови про тривалість навчання, адже хтось зможе здобути загальну середню освіту за 10 років, хтось за 12-ть, а хтось лише в зрілому віці скласти екстерном ДПА та отримати омріяне свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти. 3. Школа більше не асоціюється із будівлею та класною кімнатою, це тепер скоріше осередок індивідуальної педагогічної підтримки та стиль викладання. Здобувач може одночасно користуватись послугами кількох шкіл або обирати «сектор Альтернатива» шкільній формі навчання(наприклад, домашнє навчання). 4. Залишається у минулому поурочна оплата праці вчителя та урок як основна форма здійснення освітнього процесу. 5. Треба відмовлятись від практики, коли зміст освіти кожного учня визначають дяді й тьоті на пр. Перемоги, 10 у м. Києві ще до того, як він переступить поріг школи. На практиці це означає скасування базового навчального плану, який зараз є складовою частиною Державного стандарту. Також треба забути про типові навчальні програми та предметне навчання, а натомість запровадити широкий вибір освітнього меню та форм навчання. 6. Немає місця для типової освітньої програми у закладах загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів, там мають бути лише індивідуальні освітні програми! Орієнтовне співвідношення обов'язкового змісту освіти й за вибором учня має бути 80% : 20% у початковій школі, 50% : 50% на ІІ ступені (базова середня освіта) і 20% : 80% у старшій школі. Тільки так можливо перетворити індивідуалізацію (персоналізацію) із пустопорожнього лозунгу на «практику, яка працює». 7. Професія вчитель радикально трансформується, він перетворюється з «урокодавця» у фахівця з індивідуального педагогічного супроводу здобувача освіти(тьютора, фасилітатора, консультанта, коуча тощо). 8. Замість застарілого «компетентісного підходу», поступово утверджуються метапідходи: від намагання впихнути «нєвпихуєме» в голови дітей - вчорашні знання з вкрай перевантаженої програми до пошуку можливостей вчити знанням, які ще не існують. Треба відійти від надмірної раціоналізованості освіти, яка позбавляє творчого натхнення, й почати викладати в школі та університеті навчальні дисципліни, які не дають очевидної негайної вигоди. Бо, як стверджував ще Альберт Ейнштейн, «уява – важливіша за знання». 9. ??? Майбутнє вже настало, тож треба негайно напрацьовувати моделі та практики «школи, яка не школа». Отака нушня, малята, агенти змін і модератори реформ!
Ігор Шелевицький Найперше сам суб'єкт подає певні сигнали. Він згадує певні прізвища, події, контакти, або робить певні натяки. Більш тонка гра коли це робить оточення. Ще є певні ритуали й стиль поведінки. Це дуже близько до видової поведінки у тваринному світі, але більш складно, більш розвинено. На мову тіла накладаються ще й суто вербальні сигнали й ритуали. Я б це назвав інформаційною мережею, яка чутливо реагує на певні тригери. Впливові особи є вузлами цієї мережі. Й при цих вузлах обовязково є інформаційні агенти спеціалізовані на обробці й поширенні цих сигналів які взаємодіють із ВІПом у максимально спрощений спосіб при абсолютній довірі.
Україну необхідно будувати на міцному фундаменті РУНВІРИ .На фундаменті правди справедливості і любові до всього рідного . Нам необхідно формувати якісне монолітне патріотичне свідоме моральне відповідальне культурне справедливе здорове і тверезе суспільство ! Щоб у нас був ясний розум і рідна мудрість .Щоб Святими для нас стали наша Рідна земля Родина сімя мова історія Роду культура і все те що нам рідне і дороге . Щоб ми вміли любити своє і поважати чуже .Щоб у нас були міцні сімї та здорові розумні і щасливі діти !
Формування завдань нової теми Місяця Кібербезпеки - 2023: "ШЕВРОНИ, ЯКІ ВЕДУТЬ ДО ПЕРЕМОГИ". Автор ідеї та розробник нової теми Костиря Всеволод Юрійович, місто Дніпро. Співавтор Галенко Іван Вікторович, місто Київ. Ключове питання над якими будуть працювати команди джур-кіборгів і кіберкадетів: Чому сучасної молоді потрібно знати реальну історію нашої держави та її війська, вміти аналізувати їхні символи та використовуючи інструменти геоінофрмаційних систем (ГІС-технологій) досліджувати бойовий шлях підрозділів (бригад/окремих частин/кораблів) українського війська ? Світлина з Інтернету. Авторам велика подяка. Загальна мета: перехід від радянської технології "офіцерські збори" до клубної традиції країн-членів НАТО. Прикладні завдання з формування українського кіберпростору як базового первинного етапу його захисту і безпеки: започаткування відходу від ленінсько-троцкістського наративу безпам'ятства і безрідності для "м'ясних штурмів" та коруп
#Чорнобаївка #200 VS #Валаам #300 Чорнобаївка - це путівка у Валаам-2 для "300" -х, вічний безсмертний барак для дарагіх "расіян" - андрофагів що не стали в степах України "груз 200". Ті що стали гумосом виглядають так (вересень 2022, Харківщина). Бачиш кацапа в Українському чорноземі? А він там. А тепер про майбутнє, яке визначає расіянська культура для расянського глубінного народу. В картинках. Рік - 2022. Але медальки будуть інші. Пральна машина з України в убогій квартирі. Хвора дитина, у якої з аденоїдами - давно дихає ротом, проглядаються стигмати симптомів Дауна чи вроджена алкогольна енцилофатія. Андрофаг ще живий у мертвій країні без сенсів і смислів буття . Валаам - це вирок расіянам, їхня доля . Расіянський солдат - убивця і мародер! Тобі пощастить, якщо станеш добривом в українському чорноземі. Якщо тебе добють свої в твоїй "больнічкє" , де не зможеш пережити "больно". Якщо ж ти виживеш - насолоджуйся своєю картиною світу,
Жовтень 2022 року. Щоб не ображати почуття прихильників кольорів "дитяча несподіванка" чи "зелений членограй", вирішив поставити чорно-білу світлину на заставку, яку позичив з антиукраїнської соціальної мережі з українською назвою. До світлини у пояснювальному тексті теж про електорат у світі, не тільки наш що тішить. У світі творяться немислимі безумства. В англійських газетах повідомлялося про концерт тиші, який дав одного разу якийсь безвісний піаніст. Шумна реклама зробила свою справу – у день концерту зал був сповнений. Віртуоз тиші сідає за рояль і грає, але оскільки всі струни зняті, не лунає жодного звуку. Люди в залі косять одне одного. Кожен чекає, що зробить сусід, і в результаті вся аудиторія сидить затамувавши подих. Після деякого часу гробової тиші концерт закінчується. Піаніст встає та кланяється. Його проводять бурхливими оплесками. Згадали марка Твена? Наступного дня віртуоз тиші розповідає цю історію по телевізору і на закінчення зізнається: &quo
https://lb.ua/news/2020/12/18/473336_teroborona_yak_stvoriti.html?fbclid=IwAR13lSdC0Q1s0WCsxgbgqgMjDX83ala0gNceVqN_32VU2k0p0-sOKmcWBtw
ВідповістиВидалитиНесилові засоби є запобіжником, до них можна віднести контррозвідку, розвідки та спеціальні інформаційні підрозділи. Силові – це професійна армія, розвинута територіальна оборона (ТрО) та суміжні можливості у вигляді, наприклад, спроможностей Сил спецоперацій (ССО) проводити операції за кордоном. Або, навіть застосування ПВК – приватних військових компаній. Та також специфічних спроможностей, зокрема, ракетних. Багато хто пам’ятає, який ґвалт розпочався в Росії, коли згаданий вже Горбулін закликав створити ракету дальністю ураження 1500 км – «щоб вона могла дотягнутися до Москви»…
Війна Росії проти України продемонструвала відсутність чіткої лінії фронту, що потребує багаторівневої системи стримування. І тут як раз є можливість згадати, що завдяки ТрО (або партизанським рухам) маленькі держави вигравали війни у великих, потужних армій. Як, наприклад, в Американо-в’єтнамській війні в 70-х роках ХХ століття.
Copyright: Луцор Верас, 2020
ВідповістиВидалитиНайстрашніша зброя, якою наразі знищують українську націю, є дістракція. Distracci;n (галісійське) - відволікання.
В давні історичні часи мудрими людьми в різних країнах світу були побудовані лабіринти, щоб нагадати людям про те, що вихід з лабіринту буття може бути тільки один - там, де й вхід.
Нації були створені Природою, яка є істинним Богом від Істини. Нації безсмертні в тому сенсі, що нації народжуються і вмирають, покинувши при цьому світ Буття, та переселившись в Світ Безсмертя для того, щоб створити свій, новий світ, свою планету, свою зоряну систему і свою галактику. І це закономірно, бо не може існувати те, що не має репродукційної системи. Нації є невід'ємною часткою репродукційної системи Всесвіту.
Людство занурилось в хаос інтернаціоналізму, а бізнес знищує нації, бо націоналізм не дає можливості бізнесу розвиватись безконтрольно. Отже, вихід людства із смертельного лабіринту інтернаціоналізму є тільки там, де і вхід - тотальна націоналізація.
Найкращою зброєю ворогів націоналізму є дістракція (відволікання) - куди завгодно вести людство, тільки не на вихід, не до націоналізму, тому: "Будь що, тільки не туди, куди потрібно".
Саме з цієї причини ворогів людства виявити надзвичайно важко тим людям, котрі не знають де знаходиться вихід зі смертельного Лабіринту Буття. Не має значення, розуміє людина, що вона є ворогом людства, чи не розуміє. Ворог є ворог, незалежно від того, потенційний він, чи активний.
Всі без винятку Засоби Масової Інформації в Україні направлені на відволікання (дістракцію) середньостатистичного українця від головного напрямку виходу з безвихідної ситуації.
Супутник робить знімки поля бою.
ВідповістиВидалитиЗнімки передаються на експериментальну наземну станцію TITAN.
Система штучного інтелекту «Прометей» (Prometheus) обробляє знімки, виявляє цілі та видає дані цілевказівки.
Дані цілевказівки через супутниковий канал зв’язку надходять на полігон Юма.
Дані цілевказівки інтегруються в тактичний програмний додаток Tactical Assault Кit.
За допомогою системи штучного інтелекту FIRESTORM розраховується оптимальне рішення для ураження цілі.
Рішення затверджується оператором, а дані цілевказівки передаються відповідному підрозділу або стрілку. https://defence-ua.com/weapon_and_tech/novi_tehnologiji_ssha_dlja_vijavlennja_ta_znischennja_tsilej_u_bud_jakij_tochtsi_na_poli_boju_za_licheni_sekundi-2371.html?fbclid=IwAR0oFMGiK3ZzkWYKkEWc_ME6ghyyn7FAOo1MyYLJNNAaPlBgUNy0USWp5zo
Виховна компонента Кіберджури має вибудовуватися у відповідності ...??? https://psyfactor.org/lib/coronavirus-big-brother.htm?fbclid=IwAR1M5Um-Svz-clTaVhQy1n1uitEZG2mvAgRI7s_nmWLI_Jia3EKTLPvcOtg
ВідповістиВидалити«…Та після скінчення університету обставини дещо змінилися. Брати одержали з Росії від якогось невідомого адвоката повідомлення… Той лист бачило кілька їхніх товаришів, хоча ніхто з них НЕ ЗМІГ ЙОГО ПРОЧИТАТИ, бо лист був писаний РОСІЙСЬКОЮ мовою…»
ВідповістиВидалитиповість «Лель і Полель» Івана Франка
Роман Ковальов 2 год ·
ВідповістиВидалитиЛюдська природа така, що нам важко вбивати собі подібних і це добре. Але інколи, коли на твою країну напав агресор, вбити ворога - це твій обов'язок.
Війна дуже важка робота. Важка, перш за все, для психіки людини. Тому, заради виживання та виконання завдання, з психікою воїнів працюють командири, офіцери МПЗ та інші спеціалісти.
Одним з головних прийомів, на шляху подолання неможливості вбити ворога, є "обесчеловечивание" ворога, створення його образу як жорстокого та людиноненависного. Тому, в якості прикладів, наводяться приклади антигуманних і жорстоких вчинків ворога. Така необхідність під час війни - нічого не поробиш.
Ті ж, хто хоче щоб ти "перестав стріляти", починають розповідати про те, що на тому боці також звичайні люди, вони такі як ми, що ми взагалі браття. То все влада винна. Така інформація має дуже сильний вплив на людський мозок, особливо на недосвідчених військовослужбовців. Саме так вчиняли у Криму росіяни і саме тому, більшість з військових, не готові були стріляти у "зелених чоловічків".
І ось, на 8 році війни, Головнокомандувач ЗСУ, який вже одного разу "вибудував стосунки" із росіянами у Іловайську, свідомо підриває інформаційно-психологічну бомбу в якій розповідає своєму війську про те, що проти нас воюють не "російські головорізи", переважна більшість з яких, свідомо приїхала на Донбас аби вбивати українців (або ж заради грошів, або заради задоволення), а звичайні росіяни яких обдурив коварний Кремль.
Пане генерал, я розумію, що з народженням дитини більшість чоловіків стають більш сентиментальними але ж не тупими ворогами своєї країни?
Робить, пане генерал, свою роботу, а дипломатію залиште МЗС.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1909856092494760&id=100004111636825
Віктор Громовий
ВідповістиВидалити11 год ·
Пізно пити освітянське «боржомі»
Насправді уже пізно будувати нову українську школу, настав час створювати «школу, яка не школа».
Якими ж мають бути основні характеристики «школи, яка не школа»?
Якщо ми на законодавчому рівні визнали право учня мати індивідуальну освітню програму та можливість рухатись за індивідуальною освітньою траєкторією, це означає, що:
1. «Трьома китами» на яких базується сучасний заклад освіта є свобода, індивідуальність, різноманітність.
2. Втрачають сенс розмови про тривалість навчання, адже хтось зможе здобути загальну середню освіту за 10 років, хтось за 12-ть, а хтось лише в зрілому віці скласти екстерном ДПА та отримати омріяне свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти.
3. Школа більше не асоціюється із будівлею та класною кімнатою, це тепер скоріше осередок індивідуальної педагогічної підтримки та стиль викладання. Здобувач може одночасно користуватись послугами кількох шкіл або обирати «сектор Альтернатива» шкільній формі навчання(наприклад, домашнє навчання).
4. Залишається у минулому поурочна оплата праці вчителя та урок як основна форма здійснення освітнього процесу.
5. Треба відмовлятись від практики, коли зміст освіти кожного учня визначають дяді й тьоті на пр. Перемоги, 10 у м. Києві ще до того, як він переступить поріг школи. На практиці це означає скасування базового навчального плану, який зараз є складовою частиною Державного стандарту. Також треба забути про типові навчальні програми та предметне навчання, а натомість запровадити широкий вибір освітнього меню та форм навчання.
6. Немає місця для типової освітньої програми у закладах загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів, там мають бути лише індивідуальні освітні програми! Орієнтовне співвідношення обов'язкового змісту освіти й за вибором учня має бути 80% : 20% у початковій школі, 50% : 50% на ІІ ступені (базова середня освіта) і 20% : 80% у старшій школі. Тільки так можливо перетворити індивідуалізацію (персоналізацію) із пустопорожнього лозунгу на «практику, яка працює».
7. Професія вчитель радикально трансформується, він перетворюється з «урокодавця» у фахівця з індивідуального педагогічного супроводу здобувача освіти(тьютора, фасилітатора, консультанта, коуча тощо).
8. Замість застарілого «компетентісного підходу», поступово утверджуються метапідходи: від намагання впихнути «нєвпихуєме» в голови дітей - вчорашні знання з вкрай перевантаженої програми до пошуку можливостей вчити знанням, які ще не існують. Треба відійти від надмірної раціоналізованості освіти, яка позбавляє творчого натхнення, й почати викладати в школі та університеті навчальні дисципліни, які не дають очевидної негайної вигоди. Бо, як стверджував ще Альберт Ейнштейн, «уява – важливіша за знання».
9. ???
Майбутнє вже настало, тож треба негайно напрацьовувати моделі та практики «школи, яка не школа».
Отака нушня, малята, агенти змін і модератори реформ!
Ігор Шелевицький
ВідповістиВидалитиНайперше сам суб'єкт подає певні сигнали. Він згадує певні прізвища, події, контакти, або робить певні натяки. Більш тонка гра коли це робить оточення. Ще є певні ритуали й стиль поведінки. Це дуже близько до видової поведінки у тваринному світі, але більш складно, більш розвинено. На мову тіла накладаються ще й суто вербальні сигнали й ритуали.
Я б це назвав інформаційною мережею, яка чутливо реагує на певні тригери. Впливові особи є вузлами цієї мережі. Й при цих вузлах обовязково є інформаційні агенти спеціалізовані на обробці й поширенні цих сигналів які взаємодіють із ВІПом у максимально спрощений спосіб при абсолютній довірі.
Україну необхідно будувати на міцному фундаменті РУНВІРИ .На фундаменті правди справедливості і любові до всього рідного . Нам необхідно формувати якісне монолітне патріотичне свідоме моральне відповідальне культурне справедливе здорове і тверезе суспільство !
ВідповістиВидалитиЩоб у нас був ясний розум і рідна мудрість .Щоб Святими для нас стали наша Рідна земля Родина сімя мова історія Роду культура і все те що нам рідне і дороге . Щоб ми вміли любити своє і поважати чуже .Щоб у нас були міцні сімї та здорові розумні і щасливі діти !