Військові успіхи відкривають нові можливості для дипломатії
Мета: в умовах війни і спричиненою війною демографічної кризи різко постає питання застосування базових в країнах Північноатлантичного договору сучасних хмарних технологій організації простору для підвищення якості та конкурентоспроможності людського капіталу, а також подолання супротиву трансферу технологій в системі середньої (шкільної) освіти задля формування сприятливого інноваційного середовища для повернення молоді до України.
Актуальність. У 2019 році в рамках Всесвітньої програми Компанії Esri з модернізації середньої (шкільної) освіти були побудована мережа дата-центрів, сформовані хмарні середовища та наданий безоплатний доступ усім закладам середньої освіти (14076 шкіл у 2019 році) до хмарних технологій організації простору ArcGIS OnLine з прайсовою вартістю для одного закладу освіти у цінах 2024 року більш ніж на 102 мільйона гривень для цього гуманітарного проекту. Технологія ArcGIS OnLine є базовою в арміях Північноатлантичного договору і в Збройних Силах України та обумовлює технологічну перевагу країн НАТО.
Протяго чотирьох років ці інвестиції, які передбачені зазначеною Всесвітньою програмою Компанії Esri для України у розмірі до двох мільярдів гривень кожного року за даними Міжнародної академії геоінформатики, майже не використовувалися, побудовані для України Компанією Esri хмарні сховища використані на мікродолі одного відсотка. На сьогоднішній день немає чітких уявлень про механізми залучення українських шкіл в програму, а також стосовно причин, які гальмують максимальне використання наданих Україні можливостей.
Аналогічні проблеми в організації підготовки української молоді в сфері новітніх інформаційно-комунікативних технологій та продуктів, які розроблені вітчизняним ІТ-сектором, наприклад, програмні застосунки “ГІС-АРТА”, “УКРОП”, “МІЛЧАТ”, “КОМБАТ” та інші, і які продемонстрували свою актуальність та ефективність у секторі безпеки і оборони, але їх вивчення не було впроваджено в масовій підготовці молоді до сучасних кібер і когнітивних війнах.
Враховуючи актуальність та важливість запровадження в
освітній процес новітніх знань з сучасних інформаційно-комунікативних
технологій та освоєння молоддю їх практичного ефективного використання в різних
сферах діяльності, у тому числі в інтересах національної безпеки, група
фахівців з Мережевої громадської організації “Міжнародна академія
геоінформатики” за підтримки Інституту
досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН
України та Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України ініціювали проведення науково-прикладного
семінару на тему “Проблеми трансферу нових технологій у забезпечення сучасності середньої освіти України”. Запрошені науковці і фахівці для обговорення наступних
питань:
1. Кібернетика і вимоги до середньої освіти, які обумовлені станом війни. Вимоги законодавства до якості людського капіталу.
- Маліцький Борис Антонович, доктор економічних наук, професор, директор Інституту досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
- Лебідь Олексій Григорович, доктор технічних наук, професор, заступник директора Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України
- Стріха Максим Віталійович, доктор фізико-математичних наук, професор, заступник міністра освіти і науки (2014-2019 роки)
2. Всесвітній проект компанії Esri з модернізації середньої (шкільної) освіти в Україні задля перемоги і планування майбутнього.
- Серединін Євген Самійлович, директор ТОВ "Есрай-Україна", офіційного представника Компанії Esri, США.
3. Оцінка завданої шкоди сектору безпеки і оборони України в умовах широкомасштабної агресії: матеріальні і нематеріальні аспекти.
- Галенко Іван Вікторович, кандидат технічних наук, МГО «Міжнародна академія геоінформатики»
- Шерстюк Ярослав Миколайович, розробник програмного забезпечення УКРОП
4. Дисциплінарна та адміністративна відповідальність посадових осіб системи шкільної освіти в Україні.
- Бобрицький Леонід Володимирович, помічник-консультант народного депутата Верховної Ради України, юрист
5. Теорія і практика кримінальної відповідальності за завдану шкоду сектору безпеки і оборони Україні.
- Лі Артур Костянтинович, Центр інновацій і технологічного розвитку
6. Наукові рекомендації щодо подолання бар’єрів високотехнологічним інноваціям в середній (шкільній) освіті задля формування сприятливого інноваційного середовища для повернення молоді до України.
- Маліцький Борис Антонович, доктор економічних наук, професор, директор Інституту досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
7. Презентація базових ігрових сценаріїв КШГ “Кіберджура”.
- Грицевич Тарас Любомирович, Львівський військовий ліцей імені Героїв Крут
- Мелешко Лілія Анатоліївна, кандидат історичних наук, директор середньої школи, Донецька область
- Костиря Всеволод Юрійович, Дніпровський військовий ліцей
13 жовтня 2019 року Дмитро Кулеба, Віце-прем'єр-міністр з європейської та євроатлантичної інтеграції України, радісно повідомляє: "У новому Люблінському трикутнику немає дискусій про необхідність протистояти агресії РФ, так само як і про майбутнє України в НАТО і ЄС. Ствердну відповідь усіх на всі три запитання чітко відображено в декларації".
Кіберджура не повинна вірити в "декларації" та будуватися на них. Кіберджура виникла як ідея лише тому, що наші справжні американські друзі після ознайомлення з проблемами національно-патріотичного виховання долучили Україну до Всесвітнього проекту Esri модернізації шкільної освіти у світі.
Чи засвоїла Польща цей урок і чи зробила висновки? Чи є інші варіанти успішно протистояти російській федерації ніж об’єднання України, Польщі, країни Балтії й Білорусії?
"Люблінський трикутник" сьогодні такий. Суть "декларацій" в дрібних деталях. |
??? |
До дискусії про механізми примусу до відповідальності https://youtu.be/Bc0G0Y7Rubc
ВідповістиВидалитиПолітична доцільність як форма брехні. Українські могили спаплюжені і деякі ще раз спаплюжені "відновленням". Але " Президент України Володимир Зеленський та президент Польщі Анджей Дуда були дуже відкритими в обговоренні питань історичної пам’яті. В історичному аспекті двосторонніх відносин України та Польщі питання історичної пам’яті зняте повністю. Про це Зеленський заявив інтерв’ю українським і польським журналістам, фрагмент якого опубліковано на сайті президента.
ВідповістиВидалитиТому важливо, що сьогодні як політичне питання — питання історичної пам’яті зняте повністю. Це важливо. Ніяких суперечок між нашими країнами в майбутньому не повинно бути, — зазначив український президент.
Зеленський наголосив, що політики не повинні вирішувати історичні питання. За словами глави держави, це робота істориків. Лідер українців запевнив, що Україна та Польща будуть сусідами назавжди. https://racurs.ua/ua/n145108-istorychni-superechky-ukrayiny-i-polschi-zelenskyy-zayavyv-pro-vyrishennya-pytannya.html
Відповідь Арахамії щодо скорочення ЗСУ: "Автори дослідження припускають, що наслідки пандемії коронавірусу, швидше за все, призведуть до критичного перегляду витрат Німеччини у сфері політики безпеки. Водночас, вони не радять робити скорочення фінансування: «З огляду на зміни у світовій політиці, ми не повинні економити у цій галузі, щоб не створювати загроз для основ нашої безпеки та добробуту». Натомість пропонується суттєве збільшення витрат, а саме в обсязі 3 % валового внутрішнього продукту на забезпечення міжнародної політики Німеччини в цілому. У поточному бюджеті такі обсяги витрат Німеччині становлять близько 2 %, зазначається в документі." https://bintel.org.ua/analytics/geopolitics/perelomnij-moment-u-zovnishnij-politici-nimechchini/?fbclid=IwAR06DpU4_Vr3m5_21XTNjZXql-HrqsugbnyjL0Q-kGDpE7iyH7nUyWP7fnc
ВідповістиВидалитиПравильна новина https://suspilne.media/73508-batko-zagiblogo-bijca-podav-zaavu-do-dbr-de-zvinuvacue-zelenskogo-v-zagibeli-sina/
ВідповістиВидалити