ВІТЕР ЯКИЙ ЗДУВАЄ ДВІ КРАПЛІ РОСИ

Інтегрований урок – хроніка, побудований на технології поєднання ГІС-технологій, з можливостю використання АСУВ "Славутич", та тактичної реальності, з залученням  елементів альтернативної історії та критичного аналізу подій бою 27 січня (9 лютого) 1904 року поблизу міста Чемульпо в Кореї між крейсером "Варяг" і канонерським човном "Кореєць" під загальним командуванням капітана 1-го рангу Всеволода Руднєва і японською ескадрою контр-адмірала Сотокіті Уріу.
 
    Самобутність України яскраво проявилася в національній історії, – зокрема в ролі вояків-українців, які гідно виконували свій військовий обов’язок у будь-які часи. Проте, майже недосліджена до сьогодні залишається їхні доля та можливості “перевернути історію” подібно стрічці Мьобіуса. Хоча у Вікіпедії й присутня часткова інформація, але вона здебільше совково-викривлена й некоректна, перевантажена імперською міфологією з замовчуванням ролі справжніх героїв. Використання ГІС-технологій у тактичній грі дозволяє перевірити відомі та встановити нові історичні факти, зробити більш об'єктивним сам процес історичного дослідження. Використання ГІС-технологій значно розширює можливості не лише з геоінтерпретації історичних даних (ходу боя), а й виступають як інструментарій коректної побудови або уточнення меж зазначених областей (3D-моделювання та історичні мапи). ГІС - технологія виступає як мілітарний історико-геохронологічний трекінг, який дозволяє в цьому випадку визначити вплив рельєфу, гідрології, ступеню урбанізації на дії та рішення командирів кораблів, загонів та ескадр. І, головне, осмислено охопити більше фактів і факторів при аналізі. ГІС робить невидиме видимим.

Натурне тактичне моделювання з дублюванням у середовищі ArcGIS, тактична гра, психофізичний аналіз особистостей, психологічний батл.

Залучені три команди ліцеїстів КЗО ЛПВФП при УЦМСФ ДМР – сумарно 20 осіб, один вчитель-ведучий, кожен ліцеїст виконує свою конкретну роль історичної персоналії, з урахуванням рис характеру та поведінки.  Приміщення: актова зала ліцею

Час: дві академічних години, відкрита рефлексія, сумарно до 15 хвилин.

Дата: ОРІЄНТОВНО. Час проведення завчасно визначити складно з урахуванням кількості повітряних тривог у попередні дні, з сприйняттям їх кількості психікою дітей, можливих масованих ракетних обстрілів, тощо. Під час повітряної тривоги захід переривається.

Тих, хто вперше зацікавився КШГ "Кіберджура" і хоче регулярно отримувати запрошення до участі в заходах громадської ініціативи, просимо зареєструватися тут: https://forms.gle/xioEtnMzHww8Bmc87 .

На цій сторінці буде зберігатися відеотрансляція з каналу Кіберджура https://www.youtube.com/@cyberdjura (підписуємося і ставимо вподобайку)!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ШЕВРОНИ, ЯКІ ВЕДУТЬ ДО ПЕРЕМОГИ!

#Андрофаги

Критичне мислення і кольорові граблі